سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا در نشست خبری اعلام کرد:مردم مازندران بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای مهار کرونا انفاق کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ۱۷ نقاهتگاه بیماران کرونایی با بکارگیری یک هزار و ۶۶۱ تختخواب در شهرهای مازندران برپا شد، گفت: بخشی از پرستاران و پزشکان نیروی زمینی سپاه در بابل و همچنین نیروی دریایی سپاه در چالوس در این تقاهتگاه‌ها مستقر شدند تا پذیرای بیمارانی باشند که مرحله دوران پس از مرخصی بیمارستان را طی می‌کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت : یک میلیون و ۷۷۰ هزار و ۷۸۰ عدد انواع نیاز‌های بهداشتی ازقبیل ماسک، گان، روپوش و لباس ایزوله بیمارستانی، دستکش، آستین پرستاری، کلاه، روتختی و بالشت توسط جهادگران بسیجی تولید شد.
سپاه نیوز:  فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا گفت: این لشکر با سه هزار و ۲۰۰ نفر روز نیرو به خدمات دهی در جبهه سلامت و پاکسازی محیط در استان پرداخته است.
سپاه نیوز: دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه گروه های جهادی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند از فعالیت ۶۰ نفر در این قرارگاه خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نوشهر از انجام رزمایش پدافند زیستی با رمز یا علی بن ابیطالب (ع) برای مقابله با شیوع کرونا در شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: معاون بهداشت و درمان سپاه کربلا گفت: برای کنترل شیوع کرونا ویروس کادر پزشکی سپاه با ۱۶ مرکز درمانی و بهداشتی در خدمت شبکه بهداشت و درمان و مردم است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بهشهر گفت: امسال ساخت ۲۸ واحد مسکونی برای اقشار نیازمند و محروم در استان آغاز شد که تاکنون ۲۴ واحد بهره برداری شده است.
سپاه نیوز:  ۲۹۶ پروژه محرومیت زدایی به مناسبت دهه فجر در روستای کمانگر شهرستان بابل افتتاح شد.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلا استان مازندران گفت: هزار و ۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی با مشارکت سپاه، خیرین و مردم در استان اجرا شده است.
۱۰۱۱۱۲۱۳