سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در دوازدهمین جشنواره جوان سرباز گفت : باید تلاش کرد تا دوران سربازی به دوران دانشگاهی و آموزشی تبدیل شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ارتقا دانش فرهنگی و نظامی در پایگاه‌های مقاومت گفت: نقش روشنگری پایگاه‌های مقاومت محلات پررنگ شود.
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران: فرهنگ شرافت و مظلوم یاری را با فضای مجازی منتقل کنیم
سپاه نیوز:  سخنگوی سپاه اخلاص، عمل صالح و شجاعت را از خصوصیت‌های بارز سردار سلیمانی توصیف کرد و گفت: شاید سال‌ها به طول انجامد تا همگان دریابند که حاج قاسم با شجاعت و تدابیر خود چه بلایی  سر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آورد و چه عظمتی را به امت اسلام بخشید.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه کربلا استان مازندران از اعلام آمادگی خود برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه نوشهراز خانه‌های محروم روستای چتن منطقه کجور بازدید کرد و در روند اجرای این پروژه ‌ها قرار گرفت .
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران گفت: ملت ایران با افتخار در جبهه حق قرار داشته و پرچم‌داری می‌کند به طوری که امروز در جهان پرچم‌دار جبهه حق است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه تشییع سپهبد شهید سلیمانی تکان‌دهنده بود و تاثیر فراوانی در روند انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: شهادت سپهبد سلیمانی نوید آینده روشن در جبهه مقاومت است.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه بهشهر گفت: بسیج در بخش های مختلف، توانسته نقش مهمی در رفع مشکلات داشته باشد و باید از این توان استفاده شود.
سپاه نیوز: مسابقات کشوری قهرمانی کشتی نیرو‌های پنجگانه سپاه به میزبانی استان مازندران در اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار شد.
۱۱۱۲۱۳۱۴