سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع مدیران مراکز درمانی سپاه این استان گفت:سپاه در حوزه بهداشت و درمان اقدامات ویژه ای انجام می دهد.
سپاه نیوز: کلنگ نوسازی و بازسازی ورزشگاه ۷ هزار نفری شهید متقی ساری توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا به زمین زده شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلا خواستار تقویت و انسجام موکب داران برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی شد.
سپاه نیوز: اولین گروه راهیان نور دانش‌آموزی مازندران امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سپاه نیوز: زائران امام حسین (ع) پیام امت مسلمان را به دنیا می‌رسانند که ما برای دین خود فداکاری می‌کنیم و به دشمنان اجازه نمی‌دهیم ارزش‌های ما را بر باد دهند.
سپاه نیوز:  مسؤول بسیج جامعه پزشکی استان مازندران گفت: 343 پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شده اند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر تبیین ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه گفت: موضوع گام دوم انقلاب نیاز به تبیین، اقدام و عمل دارد و اکنون برای تک تک افراد جامعه صحنه امتحان است.
سپاه نیوز: مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر بازشناسی قیام مردم استان در جنگل‌های استان گفت: در این راستا طرح راهیان بصیرت در مازندران اجرا می‌شود.
سپاه نیوز:  ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهرکه به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا تکمیل شده است، افتتاح شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه تشکیل حکومت بزرگ جهانی امری شدنی است گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند فداکاری های بسیجیان است.
۱۲۱۳۱۴۱۵