سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در استان خبر داد و گفت: مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان از اعزام یک تیم پزشکی به روستای محروم چخماقداره دهگلان در قابل طرح شهید رهنمون خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: پیشکسوتان بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان ایرانی باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: خبرنگاران با رصد هوشمندانه اقدامات روانی دشمنان انقلاب اسلامی که در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی شدت بیشتری یافته ، را خنثی کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: توان و انگیزه سپاه برای خدمت و زدودن محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم کلنگ‌زنی احداث یک هزار واحد مسکونی مددجویان در بیجار گفت: امیدواریم روزی برسد که هیچ محرومی در استان کردستان نداشته باشیم.
سپاه نیوز: سپاه بیت المقدس استان کردستان با مشارکت در طرح اطعام نیازمندان در ماه رمضان، از طریق کمیته امداد یک تن برنج اهدا کرد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه شهرستان دیواندره گفت: ۳۵۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رجب، تهیه و میان خانوارهایی که از شیوع کرونا در این شهرستان آسیب‌ دیده‌اند توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: گروه جهادی چشم پزشکی طی چند هفته اخیر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بیمار نیازمند کردستانی را ویزیت و ۶۰ نفر را هم عمل جراحی کرده اند.
۲۳۴۵