سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بسیج سازندگی اجرای پروژه توسعه باغات اراضی پایاب سد آزاد را بر عهده گرفته و تا پایان سال جاری هزار هکتار نهال کاری انجام می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تمام امکاناتمان را برای کمک به پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، پای کار آورده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از روند ساخت بیمارستان دکتر شهید قاضی بازدید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در استان کردستان جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و مذاهب اسلامی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به تلاش های نظام برای ارتقای رفاه مردم در نقاط مختلف اظهار داشت: هدف اصلی جمهوری اسلامی ارزش گذاری و خدمت به مردم است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: جانبازان، شهیدان زنده این انقلاب و نظام هستند و به همین دلیل تجلیل از این عزیزان یک رسالت عمومی و همگانی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهادت 5 هزار و 400 شهید در این استان نشانه بلوغ فکری، معنوی و رشد سیاسی مردم و سند افتخار کردستان در دفاع از کشور است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به چگونگی شکست دشمنان و پیروزی زمندگان اسلام در جنگ ۸ ساله اشاره کرد و گفت: اقتدار و عزت کنونی و دستاوردهای دفاع مقدس از برکات خون شهدا است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از ساخت ۲۹۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط سپاه کردستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت:  تلاش در راستای تقویت و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی مهم‌ترین رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
۳۴۵۶