سپاه نیوز: فرمانده سپاه سقز گفت: تا امروز و در ادامه نهضت کمک مومنانه ۴۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سقزی توزیع شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ورود بزرگ مردانی‌ست که اسوه‌های صبر و ایثار در دفاع مقدس هستند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه تلاش خبرنگاران در اقدام به موقع و هوشمندانه است گفت: واقعیت‌های جامعه با رعایت عدالت و انصاف باید منعکس شود. 
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران در قبال حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن، کشور و منافع ملی مسئولیت دارند گفت: خبرنگاران باید با رصد هوشمندانه، اقدامات روانی دشمنان انقلاب اسلامی و ایران عزیز را خنثی کنند.
سپاه نیوز؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های شهدای جهادگر در کردستان تقدیر کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اهمیت مساجد در نظام اسلامی، گفت: مسجد پایگاه اجتماعی و مهمترین هسته‌ مقاومت فرهنگی در کشور است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: باید زندگی و سیره امام رضا(ع) برای نسل جوان بیش از پیش تبیین شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه قروه گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است تا روی بیانیه گام دوم انقلاب کار کرده و آن را بیشتر به جوانان معرفی کنیم.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه بیت المقدس به توطئه‌های همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب از آغاز نظام مقدس اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت:  ۱۲۸ هزار انواع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در سه مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه ۳۸ هزار و ۶۷۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در کردستان توزیع شد.
۴۵۶۷