سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توجه به برنامه جهش تولید به ویژه در محصولات راهبردی و استراتژیک از جمله گندم،  برنج، جو،  ذرت و گیاهان روغنی و همچنین خودکفایی در تولید گوشت قرمز تاکید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح با همه توان پای انقلاب است.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه کربلا گفت:  قطعا مردم ایران اسلامی قدردان شهدا و مدافعان حرم هستند .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی در راستای برگزاری مطلوب جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج خبر داد و گفت: از ظرفیت و امکانات سپاه فتح جهت برگزاری باشکوه این جشنواره استفاده شود.
سپاه نیوز: فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد که برای شرکت در یادواره شهدا کهگیلویه به این شهرستان سفر کرده بود به یاری چند خانواده شهید شتافت.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات سپاه در اجرای طرح‌های آبرسانی اشاره کرد و گفت: اعتباراتی برای تأمین ماشین‌آلات برای کنترل سیلاب‌ها و امداد و نجات در نظر گرفته شده است.
سپاه نیوز: با حضورفرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان استانی و شهرستانی ۲۸ طرح عمرانی و خدماتی در بخش محروم دیشموک شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی و یا به بهربرداری رسید.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف در این استان توسط بسیج سازندگی احداث شده است.
سپاه نیوز: در راستای خدمت رسانی به مردم زلزله زده سی سخت ، بیش از ۸۱۰ بیمار صعب العلاج و بیماران خاص که به دلیل زلزله اخیر جهت تأمین معاش و داروهای مورد نیازشان با مشکل روبرو بودند، شناسایی و معرفی شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امام راحل آرزوی تحقق ارتش ۴۰۰ میلیونی جهان اسلام را داشت، گفت: اندیشه جهانی شهید سلیمانی زمینه ایجاد ارتش ۴۰۰ میلیونی جهان اسلام را فراهم کرد.
۱۲۳۴۵