سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۷۳۶تیم در راستای طرح محله محور سردار شهید قاسم سلیمانی برای مدیریت و مقابله با کرونا در سطح استان خبر داد.
سپاه نیوز: سردارخرم‌دل با بیان اینکه امروز استکبار همه داشته‌های خود را برای مقابله با انقلاب ما به کار گرفته، اما ما تمام قد ایستاده‌ایم و ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نیامده‌ایم، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما قوی هستیم»برگزار می‌شود.
سپاه نیوز: ۸ پروژه محرومیت‌زدایی در بخش محروم لوداب از توابع شهرستان بویراحمد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات و اقدامات نیروی مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در مقابله با شیوع ویروس کرونا، آتش سوزی ها و همچنین توزیع کمک های مومنانه و ... تقدیر کرد و گفت: در مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان از تمامی ظرفیت های سپاه استفاده شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اقدامات سپاه فتح و بسیج در راستای تحقق شعار جهش تولید پرداخت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام برگ زرینی در دفاع مقدس و تاریخ 41 ساله ایران اسلامی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و کمک‌های نقدی بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمند در استان همچنان ادامه دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل یک ستاد برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه ها و واحدهای تولیدی راکد در استان خبر داد. 
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان استان توزیع می شود.
۱۲۳۴