ملت ایران الگوی موفقی در تقابل با استکبار جهانی ترسیم نموده است/ انقلاب اسلامی امروز زنده‌تر از گذشته با قدرت به پیش می‌رود
بیانیه ستادکل نیروهای مسلح:

ملت ایران الگوی موفقی در تقابل با استکبار جهانی ترسیم نموده است/ انقلاب اسلامی امروز زنده‌تر از گذشته با قدرت به پیش می‌رود

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای همزمان با فرارسیدن 22 بهمن تاکید کرد: 45 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی فشارهای جهانی، جنگ‌های گسترده، تحریم‌های اقتصادی و علمی و نیز راه انداختن جنگ‌های شناختی، ادراکی و رسانه‌ای و توطئه‌ها و تهدیدها؛ انقلاب اسلامی زنده‌تر، پویاتر و با نشاط تر از گذشته با قدرت، به پیش می‌رود.
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
۲۲ بهمن مظهر وحدت و اراده ملی ایرانیان در پایبندی به آرمان‌های انقلاب و پیشبرد راهبرد قدرت افزایی دفاعی و بازدارنده کشور
در بیانیه سپاه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب تاکید شد ؛

۲۲ بهمن مظهر وحدت و اراده ملی ایرانیان در پایبندی به آرمان‌های انقلاب و پیشبرد راهبرد قدرت افزایی دفاعی و بازدارنده کشور

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن را مظهر وحدت و اراده ملی ایرانیان در پای بندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشبرد راهبرد قدرت افزایی دفاعی و بازدارنده و نماد برهم خوردن محاسبات دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست.
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۳ آبان
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص)؛ اسلام ستیزی را پروژه شکست خورده ، اما شتاب دهنده به افول گریزناپذیر امریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
سپاه نیوز: ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای، مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظم اجتماعی و سیاسی و رسالت خطیر نیروی انتظامی را تأمین امنیت، برقراری نظم، اجرای قانون و عدالت دانست.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با پاسداشت هفته نیروی انتظامی ، شعار
سپاه نیوز :روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دو عملیات موفق رزمندگان این قرارگاه علیه گروهک های تروریستی در کامیاران و مریوان طی هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات ها چهار تروریست به هلاکت رسیده و  سه تن دیگر زخمی شدند.
سپاه نیوز: ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز نیروی انتظامی، مهمترین رسالت این نیرو را تأمین امنیت، برقراری نظم و اجرای قانون و عدالت دانست.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک بین بحرین و رژیم جعلی صهیونیستی تاکید کرد: حاکم جلاد بحرین در انتظار انتقام سخت مجاهدان آزادی قدس و ملت مسلمان و غیرتمند این کشور باشد.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) آن را طرحی صهیونیستی _ امریکایی برای انحراف اذهان جهانیان از توطئه های فعال در منطقه غرب آسیا دانست.
۱۲۳۴۵