سپاه نیوز ؛سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی، رونمایی از موشک‌های شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی را نماد عزم و اراده ملی ایرانیان در پیگیری  دکترین بازدارندگی دفاعی و تهاجمی کشور و تداوم راه سیدالشهدای مقاومت اسلامی دانست .
سپاه نیوز:ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت ۲۶ مردادماه، آزادگان را مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده‌خواهی دشمن دانست.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی ، این اقدام را خطایی راهبردی ، حماقتی تاریخی و خنجری زهر آگین در پیکر امت اسلامی توصیف و تاکید کرد:  این اقدام نه تنها منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد بلکه با باطل سازی رویایی خاورمیانه جدید ، آینده ای خطرناک را در انتظار امریکا و حامیان توافقنامه قرار خواهد داد.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۷ مردادماه
سپاه نیوز : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد؛ وحدت ،بصیرت و هوشمندی ملت را ضامن شکست پروژه نفوذ و اراده دشمن و وطن فروشان روسیاه در تسلیم ایران اسلامی و تحمیل مجدد سلطه استکبار بر کشور دانست.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، وحدت، اخوت و همدلی نیروهای مسلح و هوشمندی و هوشیاری در قبال تلاش موذیانه دشمنان در ایجاد اختلاف بین ارتش و سپاه را از توصیه های راهبردی امامین انقلاب اسلامی و متضمن امنیت پایدار ملی و آرامش ملت ایران دانست.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس ، سردار حاج قاسم سلیمانی را
سپاه نیوز: روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای با جعلی و هالیوودی خواندن روایت تروریست های امریکایی از ماجرای ۱۵ آوریل در خلیج فارس، تاکید کرد : مستندات خلاف ادعای امریکایی ها است و هرگونه خطای محاسباتی را قاطعانه پاسخ می‌دهیم.
سپاه نیوز؛سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با پاسداشت یوم الله ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی،کوچک ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه ای علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین خطای آنان قلمداد و تاکید کرد: پاسخ های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر بوده و حتی فرصت ابراز پشیمانی به آنان نخواهد داد.
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با پاسداشت سوم شعبان میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار؛ تداوم مسیر درخشان پاسداری از انقلاب با ارتقای ظرفیت‌دهی بازدارندگی، تکثیر سرمایه مقاومت فعال و تعمیق معنویت، بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی در تاروپود سازمان را دستور کار این نهاد مردمی و فرا راهبردی دانست.
۱۲۳۴