سردار شریف از اعزام ۱۲۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه پاسداران به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد و گفت: دیروز هم بیمارستان صحرایی مجهز نیروی دریایی در خوزستان مستقر شد.
سپاه نیوز: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.
سپاه نیوز: همه نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاطعانه حمایت کردند.
سپاه نیوز: در پی انتشار پیام سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جهت کمک‌رسانی به سیل زدگان کشور بیانیه ای صادر کرد.
سپاه نیوز: سردار شریف با رد شایعات و فضاسازی های رسانه های معاند مبنی بر برخورد یگان های سپاه با مردم و فشار بر آنها برای تخلیه منازل مسکونی درمناطق سیل زده، اعلام کرد: مسئولیت اجرای مصوبات شورای تامین استان ها در شرایط خاص بر عهده نهادهای انتظامی و قضایی است.
سپاه نیوز:سخنگوی سپاه با اعلام اینکه ست کامل بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه از طریق حمل هوایی به پلدختر و معمولان اعزام شده است، گفت: همزمان نیز پل هوایی برای انتقال اقلام ضروری و تخلیه و انتقال مردم به نقاط امن از طریق بالگرد ایجاد شده است.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه،
سپاه نیوز: سردار شریف از آمادگی سپاه برای مشارکت و نقش آفرینی در مقابله با سیل و پیشگیری از آسیب رسانی به مردم در سراسر کشور خبر داد.
سپاه نیوز:سردار شریف از برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در سیمین شهر و ارائه خدمات تخصصی به سیل زدگان خبر داد و گفت:جابه جایی بیش از دو هزار نفر از سیل زدگان گمیشان و انتقال آنان به بندر ترکمن و نیزرساندن بیش از ۱۰ تن بار و کمک‌های مردمی به آنان با استفاده از شناورهای نیروی دریایی سپاه در روز های اخیر انجام شده است.
سپاه نیوز:سردار شریف گفت: اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر محترم کشور و استاندار گلستان و با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت بحمدالله منجر به پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از آن در روند امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان عزیز گردید.
۶۷۸۹