سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه ای ایران را محصول زنده بودن مکتب امام(ره) و گوهر ارزشمند ولایت فقیه و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری  دانست و تاکید کرد: در صیانت از استقلال ، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس؛ معامله نافرجام قرن را نماد جاهلیت مدرن و سند رسوایی مدعیان دموکراسی و حقوق ملت‌ها دانست.
سپاه نیوز؛ رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در راه پیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: آرمان فلسطین و قدس نابودشدنی نیست و با تحقق وعده صادق خداوند بساط اشغالگران صهیونیست برچیده خواهد شد.
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد ماه، سالروز حماسه تاریخی و بزرگ آزادسازی خرمشهر و
 سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح الگوی مقاومت و حماسه آزادسازی خرمشهر را تنها نسخه مقابله با نظام سلطه و استکبار در جنگ و نبرد اراده‌ها دانست و تأکید کرد :فرآیند قدرت سازی را مشق می کنیم و دست به ماشه با قاطعیت مهیای برچیدن بساط هر متجاوز و طمع  کاری هستیم.
سپاه نیوز: ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با حمایت از تصمیم جمهوری اسلامی ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای تاکید کرد: به دشمنان هشدار می دهیم هرگونه تحرک احتمالی آن‌ها با پاسخ پشیمان کننده ملت و فرزندان انقلابی آن‌ها در نیروهای مسلح مواجه خواهند شد.
سپاه نیوز: نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند.
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش و سپاه را بازوان پرتوان امام و امت و مظهر قدرت ملی ،ضامن پایدارسازی امنیت و مهیای واکنش و پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده علیه هرگونه ماجراجویی دشمنان دانست.
سپاه نیوز: سردار رمضان شریف در واکنش به ویدیویی منتشر شده از سعید قاسمی در خصوص بوسنی ، تاکید کرد :اظهارات  وی  شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه نمی باشد.
سپاه نیوز: سردار شریف با اشاره به رصد پهپادی دقیق و 24 ساعته و بکارگیری 270 فروند شناور سپاه در مناطق سیل زده ،گفت: خدمت رسانی پاسداران و بسیجیان  تا رفع الام و مشکلات هموطنان عزیز در استان‌های سیل زده و بازگشت وضعیت به شرایط عادی همچنان تداوم خواهد داشت.
۵۶۷۸