سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: گام دوم کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به نقاط خوبی رسیده است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: گام دوم کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به نقاط خوبی رسیده است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: گام دوم کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به نقاط خوبی رسیده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۱
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

 

به‌گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در دفاع از حقوق ملت ایران اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح کشور در خط مقدم خدمت به مردم و پاسداری از انقلاب اسلامی قرار دارند و برای دفاع از حقوق ملت و پاسداری از انقلاب اسلامی از همه توان خود استفاده می‌کنند و در این راه مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

وی افزود: تدبیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر "قوی باشیم" که ترجمان "واعدوا لهم ما استطعتم من قوه" است امروز در دستور کار نیروهای مسلح کشور قرار گرفته و امید داریم در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی لحظه‌ای از حرکت روبه جلو متوقف نشویم.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز در شرایطی که دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا است و به تبع آن این ویروس در ایران شیوع پیدا کرده خوشبختانه با هدایت‌ها و هوشمندی‌های قرآنی و حکیمانه مقام معظم رهبری به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم و این نشان می‌دهد ما همواره باید بابت نعمت بزرگ ولایت فقیه خدا را شاکر و سپاس‌گزار باشیم.

 

سردار کریمی بیان کرد: امروز حضور مقتدر نیروهای مسلح کشور در آب، خاک و آسمان برای دشمنان ملت و انقلاب پیام‌آور رعب و وحشت و برای دوستداران انقلاب اسلامی مایه افتخار و عزت است و نور امید را در دل مظلومان و آزادی‌خواهان ایجاد کرده است.

 

وی ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی در سال گذشته یکی از افتخارات بزرگ در استان محسوب می‌شود و این رویداد بزرگ با همت و انسجام همه مجموعه استان مرکزی با موفقیت کامل برگزار شد که جا دارد از تمام مردم و مسئولان به منظور مشارکت و همکاری خوب تقدیر کنیم.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: نیروهای مسلح استان در برگزاری این رویداد بزرگ تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی داشتند که قابل تقدیر است و امروز در شرایط بیماری کرونا نیز شاهد اقدامات خوبی در سطح استان توسط نیروهای مسلح از جمله بسیج، سپاه، ارتش و ناجا هستیم که این نشان می‌دهد مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

سردار کریمی افزود: در گام نخست کنگره بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و 17 اجلاسیه برگزار شد که بعد از برگزاری مراسم اصلی ساختار و سازمانی که به برکت کنگره ایجاد شده بود را حفظ کردیم و طبق مطالبه مقام معظم رهبری گام دوم را شروع کردیم که امروز خوشبختانه به نقاط خوبی رسیدیم و یکی از آنها آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس و سیره امام است که تحت عنوان اردوهای یک روزه شهید ایزدپناه برگزار شد و این اردوها بعد از کرونا شروع می‌شود.

ارسال نظر
captcha