۱۲ فروند موشک بالستیک محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی و همچنین تاسیسات مهم ارتش تروریستی آمریکا واقع در پایگاه هوایی و مرکز کنترل الازرق را هدف قرار داده و آن تاسیسات و مقدار زیادی از جنگندهها را منهدم کردند.
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۹
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: طی دو موج عملیاتی هجده هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا در پایگاه های هوایی علی السالم و احمدالجابر و همچنین پایگاه های هوایی شیخ عیسی را مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۳:۵۰
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متواری شدن جنگنده F16 در اثر آتش پدافند هوایی سپاه خبر داد.
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۲:۰۸
آئین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت فرماندهان شهید و شهدای اقتدار ایران در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه برگزار می شود.
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۲:۲۳
این منطقِ آمریکایی است که چون میناب، لامرد و ده ها نمونهء دیگر اینبار منبع آب شرب مردم را مورد هدف قرار می دهد! آیا منبع آب پایگاه نظامی است؟ در گرم ترین ایام سال و در یک نقطه کم آب، زیر ساخت های حیاتی مردم را هدف قرار دادند!
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۱
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: رزمندگان شجاع هوافضای سپاه توسط موشک های سوخت جامد دور برد خود، ۴ هدف مهم از جمله آشیانه های جنگنده های F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودککش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۵:۲۳
روابط عمومی سپاه از رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم استان بوشهر خبر داد.
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۴:۲۵
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در پاسخ به این حرکت شرارت آمیز دشمن، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند تاکید کرد: درگیریها ادامه دارد و پاسداران غیور ملت ایران در حال پاسخگویی به تجاوزهای دشمن هستند و در صورت ادامه شرارت، پاسخهای سنگینتری در راه است.
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۴:۱۴