سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه از آغاز برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در شهرستان سرخه خبر داد.

سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه از آغاز برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در شهرستان سرخه خبر داد.

سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه از آغاز برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۷
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

به گزارش سپاه نیوز؛ عبداللهی فرمانده ناحیه شهرستان سرخه درحاشیه مرحله دوم رزمایش مواسات اظهار کرد: مرحله اول رزمایش به ریاست ستاد رزمایش مواسات، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه شهرستان و جانشینی علی مویدی زاده فرماندار و دبیری ستاد برعهده سپاه شهرستان سرخه، برگزار شد. 

وی تصریح کرد: در این رزمایش اعضای زیادی همچون اعضای اصلی ستاد رزمایش، کمیته امام خمینی (ره)، هلال احمر، بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز نیکوکاری شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، اصناف و واحد‌های تجاری، کارخانه‌ها و خصوصاً ستاد مردمی رزمایش که مردم و نمایندگان آن‌ها بودند و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ما یاری رساندند و این رزمایش را در سطح شهرستان پیگیری کردند و با لطف خداوند اتفاقات خوبی در مرحله اول در سطح شهرستان رقم خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سرخه با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش قریب به یک میلیارد و صد میلیون تومان خدمات نقدی و غیرنقدی به تمام افراد شناسایی شده در این مرحله تعلق گرفت؛ گفت: رزمایش مواسات در سطح شهرستان تعطیل نشد و کماکان ادامه داشت، ما در ادامه رزمایش در شب میلاد امام رضا (ع) ۸۸ بسته معیشتی را آماده که ارزش هربسته معیشتی قریب به ۴ میلیون ریال بود و به بخشی از افراد مجدداً تعلق گرفت.

عبداللهی افزود: در مرحله بعدی ۶۴۵ بسته پروتئینی به کمک اعضای ستاد بین افراد شناسایی شده توزیع شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در جلسه ویدئو کنفرانس با سران قوا تاکید کردند که رزمایش مواسات تا زمانی که شر این ویروس منحوس از سر جامعه اسلامی ما کم شود، باید ادامه داشته باشد، اضافه کرد: حضرت آقا به دو بحث اشاره کردند، بحث اول معنویت، تضرع به خداوند و توسل به ائمه اطهار بود؛ که باتوجه در پیش رو داشتن دعای عرفه، عید قربان و عید غدیر حضور پررنگ همه مردم را می‌طلبد و بحث دوم ادامه رزمایش مواسات در مرحله دوم می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان سرخه و درکل کشور که با رمز لبیک یا مولا علی (ع) آغاز شده است، سه فاز پیش بینی شده است؛ گفت: فاز اول، دهه امامت و ولایت از عید قربان تا غدیر، فاز دوم آن در دهه اول محرم و فاز سوم دهه آخر ماه صفر می‌باشد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: برنامه‌های موردنظر ستاد رزمایش، در شهرستان پیش بینی شده است و هماهنگی‌ها و جلسات لازم به عمل آمده است. اما ذکر چند نکته ضرورت امر می‌باشد، در فاز اول که مربوط به دهه امامت و ولایت می‌باشد، باتوجه به اینکه در سطح شهرستان سرخه به عنوان شهر مذهبی، از گذشته قربانی به شکل گسترده صورت می‌گرفته، طرحی در ستاد رزمایش با عنوان هر مسجد، پایگاه مقاومت و بسیج و محله یک قربانی در نظر گرفته شد.

وی با تاکید بر اهمیت این اقدام خداپسندانه از مردم خواست در این طرح مشارکت کرده و دست یاری دهند؛ البته ساماندهی توزیع نیز توسط کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان انجام خواهد شد. 

 

عبداللهی با بیان اینکه در گام بعدی، اطعام غدیر می‌باشد، که از گذشته بین مردم سرخه مرسوم بوده و بعد دهه اول محرم و دهه آخر صفر که مردم نذورات زیادی را داشته اند که باتوجه به شرایط این ویروس منحوس امکان ادای آن به روال قبل نباشد، لذا ما این آمادگی را اعلام می‌کنیم، که با لطف خداوند کمک‌های مردم را جمع آوری و سازماندهی کرده تا بتوانیم خدمات لازم را به کسانی که در مرحله اول شناسایی شده اند، افراد آسیب دیده از ویروس منحوس و مردم مستضعف بهره‌مند نماییم.

ارسال نظر
captcha