سپاه نیوز: در مرحله دیگر از رزمایش مواسات و همدلی توزیع 40 هزار بسته معیشتی در جوار خلیج فارس و در ساحل بندرعباس برگزار شد.

سپاه نیوز: در مرحله دیگر از رزمایش مواسات و همدلی توزیع 40 هزار بسته معیشتی در جوار خلیج فارس و در ساحل بندرعباس برگزار شد.

سپاه نیوز: در مرحله دیگر از رزمایش مواسات و همدلی توزیع 40 هزار بسته معیشتی در جوار خلیج فارس و در ساحل بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

به گزارش سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه مراسم هفتمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی که در جوار خلیج فارس و در ساحل بندرعباس برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: توفیقی حاصل شد که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس در شهر بندرعباس مرحله هفتم رزمایش همدلی و مواسات را برگزار کنیم.

 

وی افزود: این کار ارزشمند به طور متوالی و در دوره های متناوب در حال اجراست.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: بحمدالله 40 هزار بسته معیشتی، سبد‌های کالا، اقلام تحصیلی دانش آموزان، لباس دانش آموزان و موضوعات مختلف به همت خیرین عزیز، مردم شریف استان هرمزگان، نهادها، مجموعه‌ها، صنایع و ادارات و کارخانجات تهیه شد و این حرکت ارزشمند در استان ما شکل گرفت.

 

سردار سالاری گفت: در آستانه اربعین حسینی این توفیق را داشتیم که مرحله دیگری از رزمایش را با موفقیت اجرا کنیم و بحمدالله در این کار با استقبال مردم شریف روبرو شدیم.

 

وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم این کار را ادامه دهیم و به دغدغه‌های دیگر مردم به خصوص در حوزه توانمندسازی و اشتغال، معیشت، ازدواج، درمان، تحصیل و موضوعات مختلفی که مردم احتیاج دارند کمک‌رسانی صورت بگیرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در خصوص این مرحله رزمایش مواسات گفت: در راستای فرمان نائب امام زمان، امام خامنه‌ای در مورد طرح رزمایش مواسات و همدلی که از شروع بیماری همه‌گیر کرونا در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، طی چند مرحله این کمک‌ها توسط ستاد قرارگاه مواسات و همدلی استان که زیر نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و دبیری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان قرار دارد به دست اقشار نیازمند رسید.

 

وی افزود: امروز هم در این مکان نزدیک به ۴۰ هزار بسته  آماده ارسال به نیازمندان و کسانی که به دلیل وضعیت کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده توسط کرونا و کسانی که احتیاج به حمایت دارند آماده برای توزیع شده است که از عزیزان مجموعه سپاه و بسیج استان کمیته امداد امام خمینی و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در این امر تشکر می‌کنم.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: کسانی که دست اندرکارند در تلاشند مشکلات و کمبودها را هر مقدار که می‌توانند برطرف کنند به خصوص در بخش‌های معیشتی که نتیجه آن  قابل مشاهده است از همه این عزیزان و کسانی که تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت انجام می‌دهند سپاس‌گذاری می‌کنم.

 

حجت‌الاسلام  والمسلمین پولادی یادآور شد: بحمدالله کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج و  سپاه امام سجاد(ع)، افراد نیازمند محلات را شناسایی کرده‌اند و ان‌شاءالله بسته‌های معیشتی درب خانه‌ آنها با احترام تقدیم خواهد شد.

 

ارسال نظر
captcha