سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از حضور فعال ۵۱۳تیم سلامت در طرح "شهید سلیمانی" استان ایلام خبر داد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از حضور فعال ۵۱۳تیم سلامت در طرح "شهید سلیمانی" استان ایلام خبر داد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از حضور فعال ۵۱۳تیم سلامت در طرح
کد خبر: ۱۱۴۱۴
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام طرح شهید سلیمانی را موثر در مهار کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: 513 تیم سلامت در طرح شهید سلیمانی  ایلام فعالیت دارند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این طرح که هم‌زمان با سراسر کشور در ایلام نیز به اجرا در آمده است توانسته است تا کنون با اجرای طرح پایش خانه به خانه بیش از 16 هزار خانوار را مورد غربالگیری، آموزش، درمان و بستری قرار دهد.

 

وی در موفقیت این طرح عنوان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی از آن جهت امید به موفقیت دارد که مورد اعتماد مردم است و مردم به آموز‌ش‌ها، توصیه‌های تیم‌های غربالگری نهایت همکاری را دارند.

 

سردار شاکرمی در ادامه افزود: انجام تست‌های رایگان و در محل علاوه بر تسهیل برای انجام تست شهروندان آنان را نیز از پرداخت هزینه‌های تست و آمد و شدها فارغ کرده است و این مهم موجب کاهش حضور و تجمع ناشی از صف‌های مراکز درمانی نیز شده است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون قریب به 3 هزار تست PCR انجام شده است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطر نشان کرد: تولید محتوی، اقدامات آموزشی و فرهنگی نیز در خلال برنامه‌های طرح شهید سلیمانی نیز اجرا می‌شود و در این راستا بیشترین تولید محتوی آموزشی نیز توسط کمیته فرهنگی انجام شده است.

 

وی افزود: امیدواریم طرح شهید سلیمانی موجب قطع کامل زنجیره کرونا در کشور شود و راه آن همراهی و همکاری مردم است که در استان ایلام این همکاری بی‌نظیر است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha