سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: موثرترین سلاح علیه دشمنان، تبلیغات است و اصحاب رسانه باید به پیروزی در جنگ نرم با دشمن باور داشته باشند.

سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: موثرترین سلاح علیه دشمنان، تبلیغات است و اصحاب رسانه باید به پیروزی در جنگ نرم با دشمن باور داشته باشند.

سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: موثرترین سلاح علیه دشمنان، تبلیغات است و اصحاب رسانه باید به پیروزی در جنگ نرم با دشمن باور داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۶۴
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

 

به گزارش سپاه نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در پیش همایش و رویداد رسانه ای «الگوی روزنامه نگار مسئول، از شیخ شهید محمد خیابانی تا سردار حسن باقری و خون نگاران حماسه و جهاد » که به مناسبت برگزاری همایش بین المللی شیخ محمد خیابانی و مصادف با روز قشر بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف دشمنان اختلاف بین مسلمانان است .

 

وی با اشاره به اینکه رسانه و تبلیغات بزرگترین و مهمترین سلاح در برابر این قبیل اقدامات دشمنان است افزود: باید مطالبی اقناعی و به دور از احساس تهیه کنیم. کسانی که قلم می‌زنند، باید تقوا داشته باشند و مراقب باشند که به هیچ کس تهمت نزنند و دروغ نگویند. در جایی که تهمت، افترا، دروغ و غیبت باشد، هیچ خبری از معنویت و برکت الهی نیست.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در تشریح راه های رشد و پیشرفت در رسانه از منظر و دیدگاه رهبرانقلاب، خاطرنشان کرد: چهار راه آزادانه فکر کردن،  آزادانه مطرح کردن، نترسیدن از جنجال و شنیدن سخن و انتخاب بهتر راه های پیشرفت در رسانه از نظر رهبر انقلاب است که در همه این عوامل باید از افراط و تفریط دوری کنیم.

 

وی اضافه کرد: نباید از سرزنشِ سرزنش کنندگان بترسیم و محافظه کار باشیم. باید مطالبه گر باشیم و در مقابل کسانی که نظام را به چالش می‌کشند، خجالت نکشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین سرایی با بیان اینکه دشمن در طول این ۴۱ سال هیچگاه دچار اشتباه محاسباتی نشده است، متذکر شد: تنها اشتباه دشمن این است که هنوز پیوند عمیق امام و امت را درک نکرده است.

 

وی داشتن انصاف را یکی دیگر از ویژگی اهالی رسانه از نظر رهبر انقلاب برشمرد و افزود: کسانی که قلم می‌زنند و یا نقد می‌کنند، باید انصاف داشته باشند و از هوای نفس پیروی نکنند. همچنین عدالت در حرف زدن را نیز رعایت کرده و اجازه ندهند گفتارشان با عیب جویی از دیگران آمیخته باشد.

 

وی تاکید کرد: تریبون بی خاصیت هیچ نتیجه ای ندارد. در اوج دوران حکومت بنی امیه شاعرانی مانند دعبل خزاعی تخت بنی امیه را بر زمین کوبیدند. اگر ما درگیر بده بستان های سیاسی شویم، نمی‌توانیم حرفی از عدالت بزنیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه  دشمن قصد مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب دارد، اظهار کرد: تقویت امید و نگاه خوشبینانه به آینده انقلاب، تقویت احساس مسئولیت و روحیه‌ی انقلابی در جوانان مهمترین راه های مقابله با این ایجاد یأس از سوی دشمن است.

 

وی افزود: حرکت  گروهای جهادی بسیار تاثیر گذار است و ما امروز نیازمند تفکر جهادی هستیم و  همانطور که در دوران دغاع مقدس به جوانان اعتماد شد، امروز نیز باید به جوانان اعتماد کرد.

 

وی به جمله ای از سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این‌شهید بزرگوار می‌گفت که ادبیات فرماندهان ما در میدان جنگ ادبیات امامی و ولایی بود. آنها نمی‌گفتند «بروید» بلکه می‌گفتند «با ما بیایید»

 

حجت الاسلام والمسلمین سرایی مطالبه گری و بیان نقد با ارائه‌ی راهکار را دیگر ویژگی اهالی رسانه از منظر رهبر انقلاب عنوان کرده و افزود: بعضی ها استاد نقد کردن هستند اما باید گفت برای حل مشکلات کشور چه کار باید کنیم؟ و چه کار کنیم که محاصره ‌ی رسانه ای دشمن را شکست دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید به پیروزی در جنگ نرم با دشمن باور داشته باشند، گفت: علیرغم تلاش دشمنان ما تسلیم نشدیم و اگر جهادی حرکت کنیم شاهد به وجود آمدن مشکلات نمی شویم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی به ترور شهید فخری زاده نیز اشاره کرد و افزود: چون دشمنان از پیشرفت علمی ما می‌ترسند، دست به ترور شهید فخری زاده زدند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از پوستر فراخوان چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان شرقی رونمایی شد که شعار محوری جشنواره امسال عبارت است از«شکست حصر تبلیغاتی دشمن در طلیعه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی»

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha