سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راه نجات ما تفکر انقلابی و مدیریت جهادی تحت امر ولایت و با وحدت واقعی است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راه نجات ما تفکر انقلابی و مدیریت جهادی تحت امر ولایت و با وحدت واقعی است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راه نجات ما تفکر انقلابی و مدیریت جهادی تحت امر ولایت و با وحدت واقعی است.
کد خبر: ۱۱۶۶۰
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام(ره) به کشور در محل گلزار شهدای شهر کرمان با گرامیداشت یاد شهدا و بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا امروز شاهد عزت و شرف نظام اسلامی باشیم، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد بزرگی و شرف ایران اسلامی در جغرافیای جهان اسلام و حوزه بین الملل هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به دنبال استقرار حکومت اسلامی بودند، افزود: هدفگذاری انقلاب دقیق است و همان چیزی که امام ترسیم کرد، در قانون اساسی شفاف آمده و مقام معظم رهبری بعد از امام، فرامین را برای بزرگی نظام اسلامی و ملت ایران به پیش می برند و به فرموده امام(ره)"هدایت این انقلاب هدایت الهی است".

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه با تلاش مجاهدین عزیزمان در 42 سال عمر انقلاب، شاهد عزت انقلاب و امنیت پایدار هستیم، بیان کرد: ملت ایران به واسطه انقلاب بزرگشان امروز ملتی هوشمند در دنیاست که هم از ابتدای پیروزی انقلاب، هم در تثبیت آن، در زمانی که دشمنان می خواستند کشور را تجزیه کنند و در هشت سال جنگ تحمیلی و تاکنون این هوشمندی را حفظ کرده است.       

 

وی بیان کرد: همه ملت ایران از همه مذاهب، اقوام و گروه های سیاسی تحت امر ولی در ایجاد انقلاب اسلامی، تثبیت و تداوم آن همه مذاهب و اقوام نقش دارند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ملت ما در 42 سال گذشته هر جا که منافع ملی و اعتقاداتشان در خطر بوده از هر جناح، حزب، گروه و هر ذهب دور هم جمع شده و از منافع خود دفاع کردند که یکی از این موارد 9 دی 88 و همچنین تشییع شکوهمند و با عظمت شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

 

وی اظهار کرد: تا زمانی این هوشمندی در وجود ملت ما باشد دشمن هیچ غلطی نمی کند .

 

وی با اشاره به قابلیت های دفاعی ایران اظهار کرد: در اول انقلاب جنگ را بر ما تحمیل کردند و امکانات و انسجام نداشتیم و به امریکا وابسته بودیم و همه چیز را قطع کردند و تجهیزات ما را ندادند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ماتجربه دفاع مقدس را داریم و باید قوی باشیم تا دشمن جرات نکند به این ملت ضربه بزند، دشمنان می خواهند ما را خلع سلاح کنند و ما نباید خلع سلاح شویم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ارادت و علاقه مردم به سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم منطقه به حاج قاسم عشق می ورزند و ملت دنیا عاشق نظام، ولی و حاج قاسم ما هستند.

 

سردار معروفی با اشاره تبعیت شهید سلیمانی ای ولایت تصریح کرد: دعوای هسته ای دعوای علم است و گرنه ایران 80 میلیون بمب هسته ای در مقابل دشمن دارد و آن ملت ایران است.

 

وی بیان کرد: اینکه اصرار داریم مکتب حاج قاسم جاری و ساری شود، به دلیل این است که مصونیت جهان اسلام و نماد مبارزه با استکبار و کفر است و دشمنان نمی خواهند اتفاق بیفتد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه خروجی دیگر انقلاب اسلامی، بسیج است که حرکت بزرگ الهی امام راحل بود و امروز حزب الله، حشد الشعبی، نیروی ملی سوریه، گردان های فلسطین نتیجه تفکر امام است و امروز جغرافیای بسیج جغرافیای جهان اسلام است و 700 هزار بسیجی در قالب انصارلله در مقابل دشمن ایستاده است.

 

وی افزود: بسیج در عرصه علمی، محرومیت زدائی، کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی و ... می تابد و برای مقابله با ویروس کرونا همکاری دارد و بسیج متعلق به انقلاب و آرمان، فرهنگ و عصاره ملت ایران است.

 

سردار معروفی تصریح کرد: امروز ارتش و سپاه دو بال در کنار ولایت هستند که به روز و دقیق با هم برای ایران اسلامی تحت وحدت فرماندهی تلاش می کنند و قدرت بازدارندگی ملت ایران است.

 

وی بیان کرد: ارتش و نیروهای نظام ما مکتبی، ولایی و اهل تهجد هستند و حاج قاسم سلیمانی نماد و افتخار نیروهای مسلح ماست که عارف است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی به ما سفارش کرد مردم کرمان با ولایت بمانند، و اگر همین را حفظ کنیم واقعا برد کرده ایم.

 

وی در ادامه افزود: راه نجات ما تفکر انقلابی و مدیریت جهادی تحت امر ولایت و با وحدت واقعی است. امروز سند بالادستی ما برای چله دوم انقلاب بیانیه گام دوم است که در آن اقتصاد، علم، پیشرفت، توسعه و اخلاق دیده شده و نمی توانیم در این مسیر محرومان را نادیده بگیریم.

 

بنا بر این گزارش در این مراسم محل یادمان ورود امام خمینی(ره) به کشور توسط اقشار مختلف مردم گلباران شد.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر
captcha