سپاه نیوز:فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک به 30 هزار بسته غذایی تهیه‌ و درحال توزیع است.

سپاه نیوز:فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک به 30 هزار بسته غذایی تهیه‌ و درحال توزیع است.

سپاه نیوز:فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک به 30 هزار بسته غذایی تهیه‌ و درحال توزیع است.
کد خبر: ۱۲۱۲۸
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گردهمایی فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج شهرستان لنجان اظهار کرد: براساس فرمایش فرمانده کل قوا جبهه ای که دشمن انقلاب اسلامی در مقابل آن سازمان‌دهی شده‌ است شامل چهار ویژگی است که اولین خصوصیت آن حجم و وسعت زیاد کشورهای مختلفی است که در داخل و خارج از منطقه وجود دارند و در مقابل ما ایستاده‌اند و با ما دشمنی دارند.

 

وی افزود: دومین ویژگی، وسعت جغرافیایی و سطح حضور مناطقی است که دشمن در آن‌ها وجود دارد که این گستردگی بیش‌ از وسعت جغرافیایی کشور ماست.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: سومین خصوصیت این جبهه نامتناجنس بودن آن است یعنی مذاهب و ادیان مختلفی را در بر می گیرد از یهودی و مسیحی گرفته تا شیعه و سنی.

 

سردار فدا از ظرفیت رسانه‌ای عظیم، پرحجم و متعدد جبهه دشمن در منطقه به عنوان چهارمین ویژگی آن نام برد و در ادامه به اهداف این جبهه اشاره کرد و یادآور شد: اولین و مهم‌ترین هدف دشمن، نابودی انقلاب اسلامی و دومین هدف آن تحریف است، تحریف انقلاب، شعارها، ارزش‌ها و مسیری که انقلاب در آن درحال‌حرکت است، البته مهار انقلاب، جمهوری اسلامی و جلوگیری از گسترش آن از دیگر اهداف دشمن است که در همه این موارد شکست‌خورده است.

 

سردار فدا تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که تمام عزم، برنامه و مأموریتشان را بر جداسازی، تفرقه و دودسته گی بین مردم، نظام و مسؤولان قرار داده‌اند.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به شاخصه های مهم فعالیت استکبار جهانی در منطقه تصریح کرد: اولین اقدامی که دشمنان در حال انجام آن هستند پایین آوردن سطح دیدگاه ایدئولوژیک اعتقادی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی است که در چنین شرایطی ما باید حواسمان باشد که از شعارها، خط، راه و مکتب امام کوتاه نیاییم.

 

سردار فدا افزود: دومین موضوع تغییر ذائقه فرهنگی جامعه است یعنی سطح مطالبات ما را از توجه به ارزش‌ها، حجاب و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به سمت امور مادی و دنیوی بکشانند.

 

وی تصریح کرد: تغییر جهت‌گیری و شعارها و همچنین تغییر گفتمان به گفتمان تعامل و سازش به‌عنوان تنها راه نجات کشور از دیگر اقدامات آنان است.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه تغییر محاسبات نخبگان و مسؤولان از دیگر شاخصه های دشمنان است، متذکر شد: بعضی‌ها نوار پر می‌کنند و می‌گویند ما در میدان بودیم، اگرفرمانده در میدان نبود اگر آن شهدای مدافع حرم در میدان نبودند اگر ظرفیت ایستادگی و مقاومت نبود کسی نمی‌آمد پشت میز با شما مذاکره کند.

 

وی با توجه به مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: مهم‌ترین حسن انقلاب اسلامی نسبت‌ به دین مبین اسلام این بود که جنس رهبری بعد از پیغمبر(ص) از جنس رهبری زمان پیغمبر(ص) نبود ولی جنس رهبری بعد از انقلاب از جنس رهبری امام در زمان انقلاب است بنابراین دشمن به دنبال تغییر رهبری انقلاب است و می‌گوید رهبر سوم انقلاب نباید از جنس رهبر اول و دوم انقلاب باشد.

 

سردار فدا متذکر شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی معتقدند تنها ظرفیتی که انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌است رهبر معظم انقلاب است که سکان دار و قطب نمای نظام است.

 

وی خاطرنشان کرد: عامل ماندگاری انقلاب و نظام همین است که مقام معظم رهبری سلامت، شجاعت، افتادگی‌، مقاومت، درایت، هوش، ذکاوت و سیاستش همه مساوی با حضرت امام است.

 

سردار فدا به رویکردهای دیگر دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تغییر دادن خطوط قرمز انقلاب و رهبری، قداست زدایی و قبح‌زدایی از مقام معظم رهبری ،تحریک مراجع به دخالت در وظایف رهبری مجبور کردن حضرت آقا به جام زهر نوشیدن، نادیده گرفتن توان‌مندی‌های اقتصادی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، انقلاب زدایی از شعارها، ارزش‌ها، انقلاب‌های مخملی و رنگی، حمایت از افراد و گروه‌های جاسوسی و طرف‌دار غرب از دیگر فعالیت های دشمنان است.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان همچنین در حاشیه این گردهمایی و در جریان بازدید از بسته های معیشتی تهیه شده جهت کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: در کنار مدافعین سلامت و کادر درمان که در طول ۱۵ماه گذشته مشقات زیادی را در امر مقابله با بیماری کرونا تحمل کردند بخشی اعظمی از مردم نیز در قالب خیرین و دستگاه های مختلف کمر همت بستند تا خانواده‌هایی که به واسطه شیوع کرونا دچار آسیب شدند وسختی معیشت پیداکردند را به امر مقام‌معظم رهبری کمک کنند.

 

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک به 30 هزار بسته غذایی با مشارکت خیرین و دستگاه‌های مختلف و به ویژه اتاق بازرگانی استان اصفهان و مسؤولان اتاق تهیه‌شده و درحال توزیع است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز نیز با مشارکت و همکاری سپاه پاسداران و خیریه امام محمد باقر(ع) دو هزار بسته معیشتی در اختیار خانواده زندانیان نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
captcha