سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مديران ارشد نظامی و انتظامی استان اصفهان با اشاره به لزوم شکرگزاری از خداوند بابت نعمت هدایت دینی، ولایت، انقلابی که تولد جدید اسلام ناب بود، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است اگر دشمن جرات تجاوز پیدا نمی‌کند به خاطر این اقتدار است.

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مديران ارشد نظامی و انتظامی استان اصفهان با اشاره به لزوم شکرگزاری از خداوند بابت نعمت هدایت دینی، ولایت، انقلابی که تولد جدید اسلام ناب بود، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است اگر دشمن جرات تجاوز پیدا نمی‌کند به خاطر این اقتدار است.

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مديران ارشد نظامی و انتظامی استان اصفهان با اشاره به لزوم شکرگزاری از خداوند بابت نعمت هدایت دینی، ولایت، انقلابی که تولد جدید اسلام ناب بود، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است اگر دشمن جرات تجاوز پیدا نمی‌کند به خاطر این اقتدار است.
کد خبر: ۱۲۱۹۰
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

  به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عبدا... حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در پرتوی رهبری و انسجام نیروهای مسلح هستیم، گفت: امروز نیروهای مسلح به لحاظ قدرت، توانمندی‌های نظامی و قوت درونی در عالی‌ترین مرتبه قرار دارند و دشمنان شان روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند؛ اگر امروز می‌بینیم استکبار جهانی مرگ تدریجی خودش را با انقلاب اسلامی قطعی می‌داند، اگر آمریکا شاخص‌های ابرقدرتی را از دست داده است، اگر اسرائیل شعار نیل تا فرات نمی‌دهد، اگر سنگ دست بچه فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده، اگر سرازیری قدرت استکبار را می‌بینید همه به خاطر این است که فرماندهی ما دست دین خداست.

 

وی ادامه داد: کسانی که بصیرت افزایی می‌کنند باید از  عظمت انقلاب بگویند 42که  سال است فراز و نشیب داشته اما هرگز توقف نداشته و در مقابل 42 سال است که دشمن ما همواره عقب نشینی داشته است، امروز به برکت انقلاب اسلامی آن وعده امام خمینی که فرمود: سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کنیم اکنون در حال فتح کردن هستیم امروز نه فقط قلوب ملت‌ها که دولت‌ها هم می‌فهمند بهترین راه این است که رو به انقلاب بیاورند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: تولی و تبری، بیداری، استکبارستیزی به برکت انقلاب اسلامی در دنیا زنده شده است، امروز آمریکا با همه قدرت نظامی و امکاناتش می‌داند کوچک‌ترین تحرکی کند و بزند، حتما می‌خورد بی درنگ جواب می‌دهیم دست غیب الهی کمک ماست، امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است اگر دشمن جرات تجاوز پیدا نمی‌کند به خاطر این اقتدار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر پهپاد او را می‌زنید ولی پهپاد شما دو ساعت بر روی کشتی ناو حرکت می‌کند عکس و فیلم می‌گیرد اما نمی‌زند گفت: آنها جرات زدن و حمله ندارند چون می‌دانند از پس ما برنمی‌آیند اگر امروز کشورهای همسایه مانند عربستان گاو شیرده آنها شدند امروز فهمیدند آمریکایی‌ها تا زمانی آنها را می‌خواهند که منافعشان تامین شود حالا التماس انقلاب اسلامی می‌کنند و کشورهایی را واسطه می‌کنند همه به برکت این نظام الهی است نیروهای مسلح با تمام وجود برای حفظ این نظام ولایی و برای اقتدار آن که تولد اسلام ناب نیست بلکه زمینه ساز ظهور است، تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمسن حاجی صادقی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب برای انقلاب 5 مرحله طراحی کردند در مرحله سوم که شکل‌گیری دولت اسلامی است ما توقف کردیم و نمی‌توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم با بصیرت، روشنگری، تببین معارف دینی و الهی دولت اسلامی را تشکیل دادیم و دشمن به این جمع بندی رسیده که اکنون که نتوانستم در صحنه‌های دیگر انقلاب را بشکنم باید از قوی‌تر شدنش جلوگیری کنيم و با به کار گیری و تلاش برای سرکار آمدن مدیرانی که از جنس نظام ولایی نباشند و گفتمان شان هم از جنس گفتمان ولایت نباشد می‌توانيم از تقویت جمهوری اسلامی جلوگیری کنيم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشريح وضعيت دشمن اظهار داشت: دشمن در وضعیت انفعال قرار دارد نه فعال، در وضعیت آسیب‌پذیری است نه آسیب‌رسانی، امروز وضعیت دشمن از همه جهات آسیب‌پذیر است و توان اداره مجموعه خودشان را ندارند اعتبار جهانی آنها شکسته و ابهت ندارند، امروز دشمنی با آمریکا ممکن است برای بعضی‌ها خطر داشته باشد اما دوستی با آمریکا قطعا کشنده است.

حجت الاسلام والمسلمسن حاجی صادقی تصریح کرد: دشمن را بزرگ نبینید و بازی نخورید چرا که موضعش انفعال است، نیروهای انقلاب درجاهای مختلف از موضع قوت سخن می‌گویند، رهبری از یک موضع بسیار قوی با استکبار برخورد می‌کند، چرا بعضی‌ها خودشان را باختند و تحت تاثیر القائات دشمن هستید؟ جبهه نیروهای انقلابی می‌گوید برای اینکه جنگ نشود باید محکم بود؛ دشمن گرگ صفت است و امروز انقلابی بودن مسئولان عامل جنگ نیست بلکه عامل امنیت است و دشمن جرات تعرض ندارد

وی افزود: مشکلات امروز مردم  بی عدالتی ،تبعیض ،اقتصادی و معیشت است ، اما راه حل آن این است که دست به سوی مردم و توانمندی‌های خودمان دراز کنیم و باور کنیم ما همه چیز داریم و با سرمایه‌های انسانی، ملی و مادی موجود مشکلاتمان را حل کنیم. 

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به لزوم بصیرت افزایی و خدمت به مردم، اظهار داشت: در این صورت مردم دولتی می‌سازند که شایسته این نظام است و بر این اساس بايد تلاش و مجاهدت برای حضور حداکثری داشته باشیم، شاخص‌های نظام اسلامی را بدانیم، کشور رییس جمهوری از جنس حاج قاسم با تخصص و توانمندی که یار ، یاور و سرباز ولایت باشد و خود را به واقع  خادم ملت بداند، نیاز دارد تا دولتی در امتداد ولایت و با رویکرد تغییر و تحول‌گرا شکل گیرد.

 

همچنين نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در مراسمي با حضور فرماندهان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه حضرت امیرالمومنین ( ع ) که با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي برگزار گرديد، گفت: دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) سپاه از برجسته ترین مراکز آموزشي است که در زمینه پاسداری نیروهای کار آزموده و با توانمندی بالا تربيت مي نمايد.

  

وی تشريح کرد: دو عاملی که شخصیت هر انسان و هر امتی را شکل می دهد سطح بینش و معرفت و سطح تعلقات و وابستگی ها آن است، اگر سطح معرفت انسان تنها به دنیا اختصاص پیدا کرد تعلقات او هم فقط در دنیا خلاصه خواهد شد.

 

دکتر حاجي صادقي با اشاره به ایه شریفه يَعْلَمُونَ ظَاهِرًا مِنَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ عَنِ الْآخِرَةِ هُمْ غَافِلُونَ افزود: اگر قرآن انسان ها را به دو گروه مریدان دنیا و مریدان آخرت تقسیم می کند به سطح معرفت و تعلقات انسان اشاره می کند و ما در پاسداری باید سطح معرفت و تعلقات خود را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی با  تاکید بر این اینکه خیلی ها لغزش شان بخاطر ضعف معرفت هست افزود: هرچه تعلقات انسان والاتر شد تلاش علمی او برای کسب معرفت به معبود بیشتر خواهد بود . در کشور ما بعضی ها به برکت انقلاب به  جایی رسیدند ولی  به دلیل برخی تعلقات ، در این مسیر ثابت‌قدم نماندند .

 

وی با تشریح این موضوع که ما برای اینکه این انقلاب را در مقابل تهدیدات سخت و جنگ نرم نگهداری و حفظ کنیم تاکید داشت: ما نیاز به قوت درونی ایمان و قدرت نظامی داریم و در مراکز دانشگاهی  باید این دوبال را با هم رشد دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با تشریح ابعاد رسالت سپاه پاسداران تاکید کرد: رسالت سپاه ثابت است و تغییر نمی‌کند و آن حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است و برای انجام این رسالت هر زمان در هر ماموریتی که اقتضا کند انجام وظیفه می کند و اين که دشمنان ما دنبال این هستند که انقلاب را از درون دچار استحاله کنند اما وظیفه پاسداری ما اقتضا می‌کند که در بصیرت و امید بخشی به مردم تلاش کنیم تا دولت اسلامی و انقلابی تشکیل و تداوم یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که در هر جا قرار داریم مجاهدت کنیم که پایه‌های انقلاب اسلامی محکم شود و به لطف الهی روزهای خوشی در انتظار انقلاب اسلامی است و ما از این گردنه های سخت و دشوار عبور خواهیم کرد و خرمشهر های دیگری را به لطف الهی فتح خواهیم نمود

ارسال نظر
captcha