سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان حضور حداکثری در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: به طور قطع با حضور و مشارکت بالا در انتخابات، تودهنی محکمی بر دشمنان خواهیم زد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان حضور حداکثری در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: به طور قطع با حضور و مشارکت بالا در انتخابات، تودهنی محکمی بر دشمنان خواهیم زد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان حضور حداکثری در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: به طور قطع با حضور و مشارکت بالا در انتخابات، تودهنی محکمی بر دشمنان خواهیم زد.
کد خبر: ۱۲۲۶۱
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار مظلهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، حضور حداکثری و پُر شور را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)  نیز بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید می‌کند تا آینده خوبی برای کشور رقم بخورد.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام اسلامی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت استبدادی، زمینه آزادی سیاسی و احقاق حقوق ملت فراهم و اولین انتخابات برای تعیین نوع حکومت در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ برگزار شد و ملت ایران از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۷ دوره انتخابات در کشور برگزار شده که هر دوره از انتخابات از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار بود، گفت: ملت فهیم ایران در برگزاری تمام انتخابات و صحنه‌های اجتماعی و سیاسی در صحنه حضور داشتند و به پشتیبانی از نظام و انقلاب پرداختند و به طور قطع در ۲۸ خرداد ماه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر حماسه حضور دیگری را تکرار خواهند کرد.

 

وی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات ۲۸ خرداد، تصریح کرد: حضور در عرصه انتخابات در همه زمان‌ها دارای اهمیت است، اما در شرایط فعلی که استکبار جهانی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم مردم این دشمنی دشمنان را به خوبی درک کنند و برای مقابله با آن در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

 

سردار مجیدی با بیان اینکه کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و از رونق انداختن آن از روش‌های همیشگی دشمنان نظام و انقلاب است، به وضعیت فعلی کشور و وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود اشاره و عنوان کرد: قهر کردن با صندوق‌های رأی مشکلی را رفع نمی‌کند، اما اگر در صحنه و در پای صندوق‌های رأی حاضر و سهم خود را مشخص کردیم، هم برای خود و هم برای نسل‌های آینده تغییر را ایجاد خواهیم کرد و مشکلاتی که در پیش رو قرار دارد را رفع خواهیم کرد.

 

وی در تشریح نتایج و پیامد‌های حضور حداکثری در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: هرچه انتخابات با مشارکت بالا و اقبال عمومی بیشتری برگزار شود، به طور قطع اثرات و منافع آن برای کشور و ملت بیشتر می‌شود و در دراز مدت اثرات آن قابل مشاهده خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی و حضور در صحنه‌های مختلف، همواره توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش برآب می‌کنند، بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو برای مقابله با توطئه جدید دشمنان تاکید و اظهار کرد: تجربه نشان داده وقتی دشمنان اسلام در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و یکپارچه می‌شوند، مردم شریف و بزرگوار ایران وارد صحنه شده و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند، امید است در روز جمعه نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و مشت دیگری بر دهان استکبار و آمریکا بزنند.

 

سردار مجیدی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی به حضور مردم بوده و با حاضر شدن مردم در پای صندوق‌های رأی انقلاب اسلامی رقم خورده است، گفت: در طول ۴۲ سال گذشته وقتی مردم به صحنه آمدند، راهبرد‌های استکبار زمین‌گیر شد.

 

وی تصریح کرد: در ۲۸ خرداد ماه نیز حضور پر شور مردم باعث یأس و ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب وقتی مشارکت بالای مردم در انتخابات را مشاهده کنند متوجه این موضوع می‌شوند که ملت ایران همچنان بعد از گذشت ۴۲ سال پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در تمام برهه‌های انقلاب جانانه پای کار آمده، در صحنه حاضر شدند و وظیفه خود را انجام دادند، گفت: مردم وقتی موضوع نظام و انقلاب در میان باشد با وجود مشکلات و سختی‌ها ادای تکلیف می‌کنند و در صحنه حاضر می‌شوند که امیدواریم در انتخابات پیش رو با وجود وضعیت سخت اقتصادی نیز در صحنه حاضر و ادای تکلیف کنند.

 

سردار مجیدی حضور حداکثری در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: به طور قطع همچون صحنه‌های سیاسی دیگر با حضور و مشارکت بالا در انتخابات، تودهنی محکمی بر دشمنان خواهیم زد.

 

وی اضافه کرد: دشمنی که تمام راهبرد خود را به کار گرفته تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد و منصرف کند با حضور حداکثری مردم در انتخابات به طور قطع توطئه‌های آن‌ها خنثی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را در امتداد مسیر شهدا دانست و یادآور شد: در طول ۴۲ سال گذشته وقتی به زندگی شهدایی همچون شهید همدانی، حاج قاسم، فخری‌زاده و شهید حجازی نگاه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این بزرگان تمام زندگی خود را وقف نظام و انقلاب کرده و در این مسیر قرار گرفتند و اگر چنانچه ما به دلیل مشکلات اقتصادی و یا دیگر مشکلات در پای صندوق رأی حاضر نشویم و کوتاهی کنیم، مسیری که شهدا رفته‌اند را نخواهیم رفت بلکه شرمنده آنان نیز خواهیم شد.

 

وی با اشاره به اوج حضور مردم در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مردم با هر نگاه و تفکر و هر گرایش سیاسی خاص با حضور بی‌نظیر و تماشایی خود در مراسم تشییع حاج قاسم شرکت کرده و انسجام و همبستگی ملی را به رخ جهانیان کشیدند و امروز نیز برای آن که به دنیا ثابت شود که همچون حاج قاسم سلیمانی در میدان بودیم و در میدان عمل کردیم باید در پای صندوق رأی حاضر شویم.

 

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق رأی همچون حضور حاج قاسم در برابر دشمنان جهان اسلام در اقصی نقاط جهان است، خاطرنشان کرد: مردم زمانی که حاج قاسم را تشییع کردند با ایشان عهد و پیمان بستند و یک بار دیگر این پیمان را با امام (ره) و شهدا خواهند داشت و در  پای صندوق رأی حاضر خواهند شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
captcha