سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه به صنایع تبدیلی در مناطق روستایی استان تاکید کرد.

سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه به صنایع تبدیلی در مناطق روستایی استان تاکید کرد.

سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه به صنایع تبدیلی در مناطق روستایی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۲
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش سپاه نیوز؛ رحمانی رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه به صنایع تبدیلی در مناطق روستایی استان تاکید کرد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی که توانمندی و تخصص لازم را دارند، می‌توانند در زمینه راه اندازی صنایع تبدیلی در روستاهای مستعد فعالیت کنند.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به خاطر برخورداری از آب و هوای چهار فصل، ویژگی‌های بسیار خاصی دارد و به همین خاطر روستاهای این خطه از استعداد و توانمندی‌های طبیعی بسیاری برای پیشرفت و توسعه برخوردار هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی اضافه کرد: سال گذشته این مجموعه برای حمایت از تولید و اشتغال در مناطق روستایی گام برداشته و با استفاده از ظرفیت های بالقوه هر شهر و تبدیل آنها به عنوان قطب های تولیدی هر شهر در صدور مجوز‌ها و اعطای تسهیلات کم بهره به واحد‌های تولیدی مستقر در روستاها تسریع شده است  تا جایی که خوشبختانه در برخی مناطق شاهد رونق تولیدات این مناطق و کمک به کاهش نرخ بیکاری در استان بودیم، اما در استانی با این همه قدرت، ظرفیت و موهبت‌های طبیعی که همواره در بیشتر موارد رتبه برتر کشور را دارا بوده همچون در تولید عسل در رتبه اول ، تولید دانه های روغنی رتبه اول ، کشاورزی رتبه برتر و ظرفیت عظیم وجود مرزهای کشور های همجوار که به عنوان کریدور اروپا محسوب میشویم هرگز نمی‌توان کار‌های انجام شده را کافی دانست و به آن‌ها اکتفا کرد.

رحمانی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها، اظهار کرد: برای عملیاتی کردن منویات رهبری در کشور باید، به راه‌اندازی و توسعه مراکز و کارگاه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی اقدام شود.

وی با بیان اینکه صنایع فوق در همه مناطق استان کارآیی دارند و به رشد در تولیدات متنوع نیز کمک می‌کنند، اضافه کرد: کلیت اقتصاد کشور و تمامی آحاد جامعه، به صورت مستقیم و غیرمستقیم از منافع و مزایای این صنایع منتفع خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از وجود گروه‌های جهادی متخصص در این زمینه، اظهار کرد: از همه جهادگرانی که توانایی و علاقه مندی برای فعالیت در این زمینه دارند، صرف نظر از اینکه در کدام روستا و منطقه‌ هستند حمایت می‌کنیم، تا به عنوان مشاور و نیروی میدانی وارد میدان شوند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر
captcha