سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات موثری در جهت کنترل ویروس در سطح شهرستانها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا می‌باشد.

سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات موثری در جهت کنترل ویروس در سطح شهرستانها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا می‌باشد.

سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات موثری در جهت کنترل ویروس در سطح شهرستانها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا می‌باشد.
کد خبر: ۱۲۳۳۲
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده سپاه سلمان در این استان در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: به دنبال شیوع ویروس جدید کرونا به نام دلتاپلاس در سطح استان و  افزایش آمار روزانه مبتلایان به این ویروس که متاسفانه میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری در سطح استان بیش از حد معمول شده است و بیشتر شهرستان‌های استان وضعیت قرمز دارند سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به عنوان وظیفه پاسداری خود وارد میدان شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: مجموعه سپاه و بسیج به کمک مجموعه دانشگاه‌علوم‌پزشکی آمده است و در عرصه سلامت دوشادوش کادر درمان در حال ارائه خدمت به هموطنان استانی می‌باشد که در این راستا اقدامات موثری در جهت کنترل ویروس در سطح شهرستانها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا می‌باشد.

 

وی با اشاره به این مطلب که در عرصه واکسیناسیون کووید ۱۹ نیاز است که یک حرکت انقلابی و جهادی در این راستا شکل گیرد که بتوانیم تمام مردم را در حداقل زمان در برابر این بیماری ایمن کنیم، بیان کرد: ابتدا باید  افرادی که در جامعه هدف هستند، بیماری‌های زمینه‌ای و مشاغل پرخطر دارند را واکسینه کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان ۲۷ مرکز  تجمیعی واکسیناسیون به اتفاق مجموعه سپاه در سطح استان و دانشگاه علوم پزشکی اعلام آمادگی کرده که این مراکز در سه شهرستان زاهدان، زابل و ایرانشهر راه اندازی شده است.

 

سردار آبسالان ادامه داد: امید واریم این مرکز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کنیم تا خدمات واکسیناسیون به مردم به بهترین شکل بدون ازدحام انجام شود.

 

وی اظهار داشت: بیست ویک مرکز در سطح استان راه اندازی شده است و در بعضی از مراکز  تزریق واکسیتاسیون آغاز شده است و در بعضی مراکز در این مراکز تجمیعی منتظر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هستند تا واکسن در اختیار افراد قرار بگیرد و سامانه راه اندازی شود تا در کوتاه‌ترین زمان افراد جامعه هدف را در برابر بیماری منحوس کرونا واکسینه کنند.

 

وی با اشاره به  سفر دکتر حریرچی، معاون وزیر بهداشت و درمان به استان سیستان و بلوچستان  که  قول داده شده واکسن مورد نیاز استان را تامین کنند اظهار داشت: واکسن  های ارسالی تولید کشور ایران است که با تهیه و  تامین  این واکسن ها بتوانیم تمامی جامعه هدف را که خطر پذیری آن‌ها بیشتر است  در این راستا گام موثری برای کنترل و مهار ویروس کرونا داشته باشیم تا بتوانیم از جان مردم حفاظت کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  بیان کرد: با توجه به شرایط حساس که استان سیستان و بلوچستان امروز در آن قرار گرفته است  تقریباً تمامی‌قشرهای  خطرپذیر با اولویت کار تزریق واکسن کرونا اجرا می‌شود که  افراد ۵۰ سال به بالا از هفته گذشته واکسن را تزریق کرده اند و تا  پایان سال واکسن  برای افراد دیگر هم تامین شود.

 

سردار آبسالان  در پایان خاطر نشان کرد: کار  تزریق واکسیناسیون کوید 19 در استان تداوم خواهد داشت و گروه‌های خطرپذیر مانند خبرنگاران و آموزش و پرورش مورد استفاده قرار میگیره که  بنابر قول معاون بهداشت و درمان دکتر حریرچی این هفته ۴۰۰ هزار واکسن وارد استان می‌شود که این کار باید انجام شود.

ارسال نظر
captcha