سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه مطالبه گری در قالب حفظ ادبیات انقلاب اسلامی باشد گفت: انقلاب اسلامی، موجب ارتقا جایگاه اهل قلم و رسانه شد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه مطالبه گری در قالب حفظ ادبیات انقلاب اسلامی باشد گفت: انقلاب اسلامی، موجب ارتقا جایگاه اهل قلم و رسانه شد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه مطالبه گری در قالب حفظ ادبیات انقلاب اسلامی باشد گفت: انقلاب اسلامی، موجب ارتقا جایگاه اهل قلم و رسانه شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۳
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

به گزارش سپاه نیوز؛ اعضای شورا و کانون بسیج رسانه استان قزوین طی نشست صمیمی، با سردار سرتیپ دوم پاسداررستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛دیدار و در خصوص دغدغه های مختلف جامعه رسانه استان با وی گفتگو کردند.

 

سردار آتانی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه و جریان سازی رسانه در جامعه بیان کرد: تفکر انقلابی و روحیه بسیجی در بین رسانه ها وجود دارد اما رسانه های این تفکر باید بایکدیگر یکصدا باشند.

 

وی در توصیف رسانه و اثر رسانه گفت: رسالت رسانه، بیداری و جریان سازی در مسیر درست و حقیقت است و این رسالت، بی شباهت به رسالت پیامبر نیست وقتی که پیامبر مبعوث شد، خداوند به پیامبر فرمود که «بنویس»و نوشتن و رسانه مبنای اثرگذاری و نافذ است.

 

سردار آتانی اظهار کرد: رسانه‌ متعهد باید بتواند بر بصیرت مخاطب خود بیفزاید و دستگاه اطلاع‌رسانی تلاش برای دشمن‌شناسی را در اولویت کار خود قرار دهد تا مخاطب، آسیب‌ها و گروه‌های مخالف و دشمن را بشناسد.

 

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: در پى شناخت، قدرت و توان تسلط علمی بر گروه‌ها و جریان‌های آسیب‌رسان در عرصه سیاسی، مانند جریان نفاق و همین‌طور در عرصه‌های اقتصادی و غیره، پدید مى آید و رسانه با افشاگری آن‌ها مى تواند به ایجاد بصیرت و شناخت حق و باطل در مخاطب موفق شود.

 

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر ضرورتی مهمتر از تبیین برای ذهن مخاطبان وجود داشت بیان می کردم؛ افزود: ما با ذهن، رفتار و انسان روبرو هستیم که یک موجود زنده است. موجود زنده با تهدید و تحریم از مسیر خود منحرف نمی شود و مصداق بارز این گفتار حضور پنجاه درصدی مردم در انتخابات اخیر بود که پاسخی قاطع در مقابل تهدیدات و تحریم های دشمنان بود.

 

سردار آتانی  با اشاره به اهمیت مطالبه گری در جامعه از سوی رسانه ها تصریح کرد: رسانه ها باید با احترام از مسوولان مطالبه کنند و صادقانه دغدغه مردم را به مسوولان منتقل نمایند و صدا و سیمای استان باید صدا و سیمای مردم استان باشد. در مطالبه از مسوولان، اعلام صادقانه دغدغه مردم و بیان دلسوزانه ادبیات انقلاب باید رعایت شود همچنان که مقام معظم رهبری در توصیف اهل رسانه در مراسم شهادت شهید آوینی فرمودند؛ زبانی نافذتر و ماندگارتر از رسانه نداریم.

 

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه پیش از شهید آوینی، چهره های شاخص و شهید اهل قلم نیز وجود داشته خاطرنشان کرد: سید شهیدان اهل قلم، با قلم و رسانه و هنر آوینی، ماندگار شد و هنوز هیچ جایگزینی برای این واژه و جایگاه وجود ندارد.

 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به برخی دیدگاه ها در خصوص جایگاه شهید سردار سلیمانی اضافه کرد: بر این اساس و طبق دیدگاه موجود، شهید سلیمانی قویترین رسانه بین المللی است چرا که شهید با عمل خود رسالتش را به انجام رساند و آن را ماندگار کرد و ماندگاری این رسالت با قلم رسانه ها تداوم می یابد.

 

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه اربعین یک رسانه بین المللی است عنوان کرد: مقام معظم رهبری در توصیف اربعین حسینی فرمود؛ اربعین حسینی، بزرگترین رسانه بین المللی است. حرکت بزرگی که از سوی دلدادگان حسینی با پای پیاده آغاز می شود و تمام دوربین های دنیا حرکت در راستای سیدالشهدای شیعیان را دنبال می کنند و حتی دشمنان نیز به انتشارتصاویر این حرکت عظیم می پردازند و در واقع جمعیت اربعین، فریاد قیام سال ۶۱ هجری است.

 

کسی نمی تواند قلم و هنر را از رسانه بگیرد.وی در ادامه اظهار کرد: رسانه ها، تصفیه کننده جامعه هستند و جامعه را بیدار می کنند  کسی نمی تواند قلم و هنرنمایی شما را از شما بگیرد اما به شرطی که این مطالبه گری در قالب حفظ ادبیات انقلاب باشد.

 

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: سپاه صاحب الامر(عج) شما را از خود می داند که بدون چشمداشتی فعالیت می کنید. شما نیروهای پای کار سپاه هستید و قلم شما نگاه مردم را به سپاه روشن و امیدوار می کند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، موجب ارتقا جایگاه اهل قلم و رسانه شد عنوان کرد: ملت را نباید ناامید کرد در حوزه خود، مردم را امیدوار کنید و سطح توقع مردم را منطقی به مسوولان منتقل کنید تا ادبیات و جریان انقلاب، با عملکرد شما رسانه ها و مسوولان در کنار ولایت پیروز میدان باشد.

ارسال نظر
captcha