فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین: تعهدات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان در منطقه طارم سفلی اجرا شد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین: تعهدات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان در منطقه طارم سفلی اجرا شد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:  تعهدات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان  در منطقه طارم سفلی اجرا شد
کد خبر: ۱۲۵۸۰
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

سپاه نیوز: سردار آتانی گفت: بخشی زیادی از پروژه های منطقه طارم سفلی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان اجرا شده و بخش دیگری از پروژه ها نیز در دست اقدام است.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ دوم پاسداررستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان از پروژه های منطقه طارم سفلی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان بازدید کردند.

 

سردار آتانی در حاشیه بازدید از این پروژه ها ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و اسارت اهل بیت عصمت و طهارت، با اشاره به اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه استان در منطقه محروم طارم سفلی بیان کرد: بخشی از این پروژه ها اجرا شده و بخش دیگری از پروژه ها در دست اقدام است.

 

وی گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی از منطقه طارم سفلی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان به تعهدات خود در این منطقه به خوبی عمل کرده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بخشی از پروژه ها انجام نشده ما در حال ارزیابی این پروژه و انتقال آن به دستگاه های مجری هستیم تا در آینده نزدیک قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، تعهدات خود را کامل نماید و دستگاه های دیگر نیز بتوانند به این مهم عمل نمایند.

 

سردار آتانی ضمن اشاره به مشکلات منطقه طارم سفلی عنوان کرد: مسأله و اولویت اصلی و مهم این منطقه، آب شرب منطقه است و روستاهای طارم سفلی در این زمینه با مشکل مواجه هستند. دلیل اصلی این مشکل کاهش بارش های فصلی است اما بخشی از این مشکل را می توان برطرف کرد.

 

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این منطقه، کمبود آب کشاورزی است. اگر بتوان برای مشکلات آب شرب و کشاورزی طارم سفلی تدبیری اندیشید بخش بزرگی از مشکلات این منطقه برطرف خواهد شد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه افزود: با توجه به انگیزه و پشتکار و همیاری مردم منطقه طارم سفلی، بخشی از مشکلات با مشارکت مردم برطرف می شود و بخش دیگر حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی است که با همان اهداف محرومیت زدایی پای کار هستند. همچنین بخش سوم برای رفع مشکلات منطقه، پای کار آمدن دستگاه های دولتی است تا سه ضلع دولت، مردم و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان بتوانند خدمات پایداری را در منطقه ایجاد نمایند.

 

سردار آتانی گفت: برنامه های بلند مدتی در این منطقه باید اجرا شود اما ضرورت اصلی برطرف کردن مشکل آب شرب روستاهای منطقه است که بزودی باید برطرف شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha