سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در همایش نقش "شهید سلیمانی" در وحدت جهان اسلام و آزادی قدس گفت: سیره و روش سردار سلمیانی برگرفته از مواضع حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در همایش نقش "شهید سلیمانی" در وحدت جهان اسلام و آزادی قدس گفت: سیره و روش سردار سلمیانی برگرفته از مواضع حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در همایش نقش
کد خبر: ۱۲۸۴۹
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در همایش نقش "شهید سلیمانی" در وحدت جهان اسلام و آزادی قدس، اظهار داشت: ولادت نبی مکرم اسلام، نقطه شروع و طلوع خورشید آزادی و رهایی انسانهاست که جهان بعد از قرن‌ها هنوز از پرتو معنوی آن بهره‌مند است.

 

سردار حسینی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام (ص) اسوه اخلاق نیکو هستند، افزود: شیوه عمل و قدرت بیان ایشان، مردم را در عصر جهالت جذب مکتب اسلام کرد و امروز نیز اسلام در سایه سار بهره‌گیری از آیات قرآن و شخصیت خود پیامبر اکرم (ص) انقلابی بزرگی در جهان و تحول عظیمی در افکار ایجاد کرده که هر روز در حال گسترش است.

 

وی با تاکید بر اینکه وحدت آفرینی پیامبر نور و رحمت تنها برای جامعه اسلام نبود، اظهار داشت: این وحدت تنها مشمول جامعه مسلمانان نبود و همه پیروان ادیان نیز در سایه اسلام به امنیت و آرامش رسیدند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان عامل واقعی وحدت در زمان حاضر نام برد و افزود: در حالیکه استعمار و استکبار جهانی سعی داشت تا با شکاف‌های قومی و مذهبی، معادلات منطقه را به نفع خود تغییر دهد، سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با تکیه بر نقاط اشتراک اسلامی یعنی دین، قرآن، قبله، پیامبر، معاد و حب اهل بیت (ع) عامل تقویت اسلامی شود.

 

سردار حسینی عمل به شیوه پیامبر اکرم (ص) را رمز موفقیت سردار سلمیانی در اتحاد جهان اسلام برشمرد و گفت: حاج قاسم با آراستگی به اخلاق نبوی جان خود را در راه حفظ وحدت امت اسلامی فدا کرد و با بهره گیری عملی از مکتب پیامبر (ص)، انسجام بی نظیری ایجاد کرد که کشور‌های سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین از بعد جهادی و عقیدتی علیه دشمن متحد شدند و درس واقعی وحدت را پیاده کردند.

 

وی با بررسی ابعاد شخصیت جهادی، میدانی و فرماندهی بی بدیل سردار سلیمانی برای ایجاد یک اردوگاه زیر پرچم اسلام کار بزرگ و بی نظیری بود که جز در مکتب نبوی نمی‌شود نظیر آن را یافت.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: سیره و روش سردار سلمیانی برگرفته از مواضع حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود که تعمیق اسلام ناب با محوریت امام راحل اتفاق افتاد و اتحاد جهان اسلام مهمترین سپر دفاعی و عامل شکست امریکا در منطقه شد.

 

سردار حسینی با تاکید بر اینکه اسلام مرز فیزیکی ندارد و حدود آن خط بین مسلمانان و دشمنان اسلام است، گفت: باید از فضای برادری و انسجام ایجاد شده برای دفاع از مکتب و اعتقاد و اسلام استفاده کنیم و اجازه ندهیم دست پروردگان استعمار از این فضا استفاده کنند.

ارسال نظر
captcha