سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ملت ایران با تجربه گرانسنگ دفاع مقدس و مقاومت هیمنه آمریکا را شکست.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ملت ایران با تجربه گرانسنگ دفاع مقدس و مقاومت هیمنه آمریکا را شکست.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ملت ایران با تجربه گرانسنگ دفاع مقدس و مقاومت هیمنه آمریکا را شکست.
کد خبر: ۱۳۹۱۵
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در جمع عزاداران حسینی در روستای شورستان از توابع الموت، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش و بزرگداشت یاد و نام شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، بیان کرد: عاشورای ملت ایران با عاشورای سینه‌زدن‌های بی‌هویت متفاوت است. عاشورای ملت ایران، فرزندی همچون قاسم سلیمانی تربیت می‌کند و نجات‌بخش ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: ما ملتی هستیم که به دنیا اعلام کردیم زمینه‌سازان ظهور ولایت عظمی هستیم. ملت ایران این شأنیت را دارند که با افتخار، سربازان امام زمان (عج) باشند. ما ملت ایستاده در وسط میدان هستیم. ما مردم شام نیستیم که در حق خاندان پیامبر ظلم روا داشتند.
وی تصریح کرد: با وجود عزاداری‌های ملت قهرمان ایران، آمریکا نمی‌تواند جلوی مقاومت این ملت را بگیرد. دشمنان ملت ۱۸ سال پیش با بهانه واهی دفاع از حقوق بشر به افغانستان حمله کردند و آن روز ، فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه و افغانستان را پیش‌بینی شد اما برخی این پیش‌بینی را باور نمی‌کردند.
وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در چهل سال جنگ با ملت و انقلاب ایران ۲ واژه را جهانی کردند. آن‌ها به دنبال دهکده جهانی بودند اما ببینید این دهکده خیالی کجاست و شما ملت ایران که انقلاب خود را به جهان صادر کردید در کجا قرار دارید. نقشه صهیونیسم در اجرای طرح از نیل تا فرات به نابودی کشیده شد و از نیل تا فرات، هلال شیعه با محور مقاومت شکل گرفت.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: دومین واژه‌ای که آمریکایی‌ها در این چهل سال بیان کردند ائتلاف و اجماع جهانی بود اما اگر تجربه جبهه مقاومت ما شکل نگرفته بود و اگر آمریکا قدرت‌نمایی ما را در غرب آسیا ندیده بود به یقین امروز اجماع جهانی را به نفع اوکراین بر علیه روسیه به میدان می‌آورد.
وی یادآور شد: ملت ایران با تجربه گرانسنگ دفاع مقدس و مقاومت هیمنه آمریکا را شکستند و دنیا به این نتیجه رسید که آمریکا شکستنی است. در فاصله ۱۵۰ متری در جنوب حلب دیدیم که آمریکایی‌ها ببرهای کاغذی بودند و شما ملت ایران حقیقت مردان بودید. این ۲ کلیدواژه آمریکایی‌ها را شما ملت ایران، شکستید و امروز میدان پیش روی شما همان میدان است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شما ملت امام حسین (ع) هستید و زیر پرچم امام حسین (ع) دیگر اجازه نمی‌دهیم ظلمی بر این ملت برود و هر کشوری چشم طمع به ملت عزیز ایران داشته باشد، چشم او را از حدقه بیرون می‌کشیم حتی اگر در باریکه غزه باشد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: سنگ‌های کوچکی که دست مجاهدان فلسطینی بود امروز به موشک تبدیل شد و این فقط بردهای متوسط است و اگر حماقت اسرائیل ادامه یابد بیش از این آتش به سرش خواهد آمد و اسرائیلی‌ها همین امروز می‌میرند و آمریکا جرئت پشتیبانی از آن‌ها را ندارد.
سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: همه این پیروزی‌ها و قدرت را از حسین (ع) و عاشورا داریم. عاشورا به ما آموخت پای امام و ایستادگیمان بمانیم و عزتمان را حفظ کنیم و اگر کنار ولی باشیم سر امام به نیزه نمی‌رود.
انتهای پیام

ارسال نظر
captcha