سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راهپیمایی اربعین به عنوان نمایش قدرت اسلام و عامل بازدارنده در دنیا است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راهپیمایی اربعین به عنوان نمایش قدرت اسلام و عامل بازدارنده در دنیا است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راهپیمایی اربعین به عنوان نمایش قدرت اسلام و عامل بازدارنده در دنیا است.
کد خبر: ۱۴۰۷۷
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش سپاه نیوز؛  یادواره ۲۸ شهید روستای کنگ و کهتوکرها از توابع شهرستان شهربابک با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله در این مراسم اظهار کرد:  راهپیمایی اربعین همایش بسیار بزرگ دینی و سیاسی که همه دنیا تلاش کردندتا آن را تحت تأثیر قرار دهند چرا که یکی از هیمنه ها و نمایش قدرت اسلام در این راهپیمایی است.
وی افزود:  امسال به گفته مسئولان عراق و ایران، یکی از بهترین سال های برپایی راهپیمایی عظیم اربعین بود که تأثیر خود را در جهان گذاشت و قدرت اسلام به نمایش گذاشته شد.

سردار نظری گفت:امروز از این راهپیمایی به عنوان نمایش قدرت اسلام و عامل بازدارنده ای برای کل دنیا که چشم طمع به منطقه دوخته اند، استفاده می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اگر ما امروز به راحتی در راهپیمایی اربعین شرکت می کنیم و جمعیت بیست میلیونی از سراسر دنیا در این راهپیمایی حضور دارند به دلیل شجاعت، ایثارگری و از خود گذشتگی شهداست و خداوند را شاکریم که با امنیت، سلامت و امکاناتی که به واسطه شهدا داریم، می توانیم این هیمنه بزرگ را به نمایش بگذاریم.

سردار نظری تصریح کرد: برگزاری این یادواره ها، اربعین حسینی، تاسوعا و عاشورای حسینی، فقط به خاطر مظلومیت و ظلم به آل الله نیست؛ بلکه زمانی امام زمان(عج)، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مقام معظم رهبری شاد می شود که ما از عبرت های عاشورا و دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خیلی از شهدا در خانواده شهدا، ناشناس هستند، اظهار کرد: یکی از دردهایی که امروز ما داریم این است که در خانواده شهدا، برخی از نسل های بعدی شهدا، آنها را نمی شناسند؛ شهدایی که هر جمله وصیت نامه آنها می تواند راهکاری را برای ما مشخص کند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: کارهای بسیاری خوبی در کشور انجام می شود مثل اقدامات مؤثر در حوزه کرونا و ...  و  رسانه های دشمن به گونه ای برنامه ریزی می کنند تا کارهای بزرگ در کشور را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: در مقابل ما باید از اربعین و چهل روزی که آل الله در اسارت بودند و کارهای بزرگی که در عرصه جهاد تبیین انجام دادند، درس عبرت بگیریم.

سردار نظری گفت: امام حسین علیه السلام دو سال قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی، تمام اصحاب پیامبر و یاران اصلی خود، نخبگان و افرادی که مسئولیتی در جامعه داشتند را جمع کردند و در منا سخنرانی جامعی برای آنها انجام دادند؛ مضمون سخنان ایشان اینگونه بود؛ شما با این همه اعتباری که از مردم به دست آورده اید؛ چرا وقتی که نیاز به امر به معروف است این کار را انجام نمی دهید و در آن جلسه با مسئولان اتمام حجت کردند؛ اما در صحرای کربلا امام حسین علیه السلام را تنها گذاشتند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: جوانان بدانید که نظام به شما نیاز دارد؛ چرا که امروز جنگ، جنگ روایت هاست و امروزه دشمن از طریق سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق، بزرگنمایی برخی از نقاط ضعف و کوچک کردن نقاط قوتی که در دنیا بی نظیر بود، وارد شده و تمام تحریف های دشمن به منظور عملیاتی شدن تحریم های آنان است.

ارسال نظر
captcha