سپاه نیوز: سردار آتانی عنوان کرد: ملت ایران در کلاس شهیدان خودش عزت های بدست آورده و قله های فتح شده را هرگز از دست نمی دهد که اینها را مدیون تک تک شهیدان هستیم.

سپاه نیوز: سردار آتانی عنوان کرد: ملت ایران در کلاس شهیدان خودش عزت های بدست آورده و قله های فتح شده را هرگز از دست نمی دهد که اینها را مدیون تک تک شهیدان هستیم.

سپاه نیوز: سردار آتانی عنوان کرد: ملت ایران در کلاس شهیدان خودش عزت های بدست آورده و قله های فتح شده را هرگز از دست نمی دهد که اینها را مدیون تک تک شهیدان هستیم.
کد خبر: ۱۴۰۷۸
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

به گزارش سپاه نیوز؛ یادواره شهدا روستای توان الموت با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار آتانی در این مراسم بیان کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران، هیچ‌ کدامشان مربوط به جغرافیای زندگیشان نیستند بلکه مربوط به جغرافیای باورشان و اعتقاداتشان هستند. یک توصیف از مقام معظم رهبری در مورد شهدای مدافع حرم شنیده‌ام آن توصیف را می‌توانیم برای شهدای توان به کار ببریم. ایشان فرمودند  شهدای مدافع حرم اجر دو شهید را دارند. شهدای توان اجر دو شهید را دارند، دو هجرت را انجام داده‌اند به سبب سختی زندگی از توان به تنکابن هجرت کردند و این هجرت اولشان است و هجرت دومشان در آن غربت وارد لشکر ۲۵ کربلا شدند.

وی با اشاره به تقدیم ده شهید به انقلاب در لشگر ۲۵ کربلا از روستای توان گفت: آمار رزمندگان و جانبازان حتما چندین برابر است. ما گرفتار آجر و دیوار و روستا و جغرافیا نخواهیم شد. ما با باور جغرافیای انقلابمان زندگی می‌کنیم. این را شهیدان توان به ما آموختند. امروز اگر دسترسی به عالم معنای شهیدان خودمان داشته باشیم و امروز اگر از آن‌ها سؤال می‌کردیم چه چیز برای ما می‌خواستید در پاسخ، آنها نگران اسلام بودند. آنها کربلای شما را تضمین کرده بودند اما نه با میز مذاکره و با التماس بلکه با خون‌های خودشان تضمین کرده بودند.

سردار آتانی اظهار کرد: امروز این روز رستاخیز اربعین را ببینید. چه غوغایی به پا شد. ۱۴۰۰ سال در دل ما و آبا و اجداد ما مانده بود که به کربلا برویم. چه کسی امروز این قله را نشان داده است؟ کدام رسانه در دنیا امروز جرأت دارد این حقیقت اربعین حسینی را با ۲۰ میلیون زایر حسینی در ۸۰ کیلومتری نجف و کربلا نبیند و این دستاورد بزرگ شهیدان است.

وی افزود: امروز روز اقتدار ماست. امروز در هیچ گستره ای دشمنان شما توسعه جغرافیایی نداده اند که شما بالای سرشان نباشید. هیچ کجا جرات تهدید ندارند که شما در آن نقطه تهدید تسلط نداشته باشید.  به‌ منطق حسین بن علی ما قرار نیست جسم دشمن را از جهان محو کنیم بلکه قرار است خوی استکباری او را از جهان کم کنیم و آنها را از منطقه دور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: اینجا میدان قدرت نمایی ملت امام حسین، ایران است. ما چهل سال این قدرت نمایی را به رخ شما کشیده ایم. در غرب آسیا اردوگاه دشمنان شما کم شد. بخشی از جاها جنگ شد. آمده بودند بمانند برای سالیان سال. از روزی که صدای انقلاب را شهیدانی همچون شهید توانا به اینجا آوردند از آن روز تا به امروز چهل و سه سال برشما گذشته است. هرروز که می گذشت می گفتند شما روز دوم را نمی بینید. آنها تلاش می کردند شما روز دوم را نبینید نه اینکه نتوانستند هرچه از دستشان برآمد انجام دادند کودتا کردند، سه کودتای بزرگ قبل از شروع جنگ. یکی از این کودتاها کودتای نقاب است.

سردار آتانی عنوان کرد: این انقلاب شما و تاریخ کشور شما است. همان گوهری است که شهیدان دست شما داده اند و ما باید از آن محافظت و صیانت کنیم. کسی که به آمریکایی ها دلبسته است محکوم به نابودی است. ملت ایران در کلاس شهیدان خودش عزت های بدست آورده و قله های فتح شده را هرگز از دست نمی دهد. امروز دیگر ما از قله های فتح شده مان برنمی گردیم. دیگر امام تنها نیست. امروز در دور پیروزی و پیشرفت هستیم و اینها را مدیون تک تک شهیدان هستیم.

ارسال نظر
captcha