سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه دشمن راهبردی در برخورد با نظام ندارد گفت: آنها در اغتشاشات ‌"تصویر‌سازی غلط" ‌می‌کردند.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه دشمن راهبردی در برخورد با نظام ندارد گفت: آنها در اغتشاشات ‌"تصویر‌سازی غلط" ‌می‌کردند.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه دشمن راهبردی در برخورد با نظام ندارد گفت: آنها در اغتشاشات ‌
کد خبر: ۱۴۲۹۲
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان اظهار داشت: به دنبال جهاد تبیین برای مقابله با جنگ روانی نظام سلطه و شیطانی سه جلسه با بسیجیان, فرهنگیان و شورای اداری در دورود داشتیم و در شورای اداری مستند به وقایع کف میدان, حجم تحریف، دروغ  و جهل، روایت‌های دروغین  و تصویر سازی‌های نظام سلطه در فضای مجازی به تبیین وقایع پرداخته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: به دنبال این هستیم واقعیت صحنه را بدون اینکه در واقع کوچک یا بزرگ کنیم آنچه که واقعیت است با مسئولین، مردم، اقشار و بسیجیان است در میان بگذاریم که ارزیابی دقیقی از صحنه داشته باشیم و مرعوب جنگ روانی دروغین دشمن نشویم.

وی افزود: بیشتر افرادی که در اغتشاشات شرکت کردند دچار هیجان شده و فریب خورده بودند؛ کسانی که مسائل سیاسی را خیلی درک نکرده و از روی هیجان کف میدان آمده بودند؛ ما باید صحنه را خوب بشناسیم.

وی با بیان اینکه دشمن راهبردی در برخورد با نظام ندارد گفت: راهبرد براندازی آن‌ها، تغییر رفتار، کنترل و مهار تحریم همه جانبه و برجام و ...با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان خاطر نشان کرد: دشمن امروز فاقد راهبرد در برخورد با ما و ساخت تصویر منفی است تا  با آن‌ تصویر بخواهد جوانان را کف میدان بیاورد.

وی با بیان اینکه دشمن مجبور است که دست به تحریف، دروغ و تصویر‌سازی بزند و ما هم باید بیاییم و تبیین کنیم، افزود: با مردم باید حرف بزنیم که فریب این‌ها را نخورند. البته این جمعیتی که این‌ها آوردند مفهوم مخالفش این است که جمعیت کثیری از مردم را نتوانستند بیاور‌ند و فریب دهند؛ چرا که مردم ایران وفادار به انقلاب هستند.

سردار کشکولی بیان کرد: باید قدر داشته هایمان که مردم هستند, را بدانیم، هیچ چیز از دست نرفته است مردم متدین، انقلابی و حامی نظام هستند و در واقع آن‌ها مشت محکمی بر دهان دشمن زدند.

وی تصریح کرد: به اذعان دشمنان تلاش آنها در این شرایط هیچ دستاوردی از این‌ اغتشاشات برای آن‌ها نداشته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: ما باید کاری کنیم که التهاب در جامعه کم شود و با امید، نشاط و کار زیاد برای مردم و جوانان نظام را مستحکم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha