فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید " امید خوب" با حضور فعال در جنگ نرم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید " امید خوب" با حضور فعال در جنگ نرم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید
کد خبر: ۱۴۴۳۶
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اربعین شهیدان خوب که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ به شهادت رسیدند، افزود: دشمن در تلاش است کشتن شیعه‌های ایران را پاک جلوه دهد و با ایجاد داعش و آموزش دادن آنها به جان کشورهای مسلمان افتاده‌اند، البته که ما از ترور و شهادت نمی‌ترسیم چرا که شهادت در خون ما نقش دارد و به فرموده امام خمینی (ره) ما با شهادت بیدارتر می‌شویم.


وی با بیان اینکه حضور با شکوه در مراسم تشییع شهیدان خوب در استان و به ویژه شهر لیکک نشان گر نفرت این ملت از دشمن است، گفت: امروز اربعین دو شهید گرانقدر ایران اسلامی و با ایام فاطمیه مصادف است ؛ این دو شهید در حرم اهل بیت به شهادت رسیدند و این بسیار ارزشمند است.


سردار خرم دل تصریح کرد: خصوصیت برجسته این دو شهید مردم داری و خدمت به مردم بوده است که در دل مردم اثر مستقیم دارد.


وی افزود: شهید هوشنگ خوب در جنگ هشت سال دفاع مقدس و در جنگ سخت حضور داشت و امروز فرزندش در جنگ نرم و آن هم در آغوش پدر به شهادت رسید و این نشانگر انقلابی بودن این خانواده است.


سردار خرم دل تصریح کرد: اینکه ما امروز این گونه در این یادواره حضور داریم نشان دهنده این است که همه می‌خواهیم راه این شهدا و همه شهدا را ادامه دهیم و امیدوار هستیم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند و نام آنها هم در این دنیا و هم در آخرت جاودانه است، گفت: جوانان باغیرت شهرستان بهمئی در مراسم تشییع باشکوه شهیدان خوب حضور حماسی آفریدند و هر زمان کشور ایران اسلامی و انقلاب به آنها نیاز داشته باشد در صحنه حضور خواهند داشت.


سردار خرم دل بیان داشت: این دو شهید بزرگوار از شهدا، مردم داری، دین داری، غیرت و شجاعت و بصیرت را آموختند و نمونه بارز آن شهید امید خوب بود که با الگو قرار دادن پدر خود و حضور فعال در جنگ نرم  دشمن تلاش کرد  و  به درجه رفیع شهادت نائل شد و این مایه افتخار همه ملت ما است.

ارسال نظر
captcha