حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: مجاهدت های حاج قاسم در جبهه مقاومت از علمی است که تبدیل به رفتار شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: مجاهدت های حاج قاسم در جبهه مقاومت از علمی است که تبدیل به رفتار شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: مجاهدت های حاج قاسم در جبهه مقاومت از علمی است که تبدیل به رفتار شده بود.
کد خبر: ۱۴۵۳۵
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد با اشاره به اینکه امروز که سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلمیانی و یاران اوست، همه مردم اندوهگین و نگران رفتن این شهید و یاران و همراهان او هستند اظهار داشت: شهادت سردار دل ها مانند شیشه عطری که شکسته می شود، همه فضا را معطر کرد و موجب کمتر شدن امنیت آمریکایی ها و تقویت جبهه مقاومت شد. حاج قاسم در جبهه مقاومت اقدامات عجیبی را انجام داد که شاید بسیاری از افراد عادی توانایی آن را ندارند.

وی با بیان اینکه امداد و نصرت الهی بر قلب پاک امثال شهید سلیمانی ها نازل شد و اتفاقات استثنایی به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: امروز به برکت تلاش ها و مجاهدت های این مجاهد و همراهان و همرزمان او، اسرائیل که مدعی تسلط بر نیل تا فرات بود، به یک زندان بزرگ تاریخی تبدیل شده است به گونه ای که هیچ یک از ساکنین آن اجازه مسافرت و خروج بدون وثیقه را ندارد. آن ها از ترس ورود جبهه مقاومت، دیوارهای بلند بتنی 20 متری به دور خود کشیده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: آن ها در همان محل های دیوار 20 متری در عمق زمین تا 40 متر دیوار و در لایه های بعدی فنس و سیم خاردار کشیده اند و پس از آن برجک نگهبانی گذاشته و نگهبان گمارده اند و از خوف اینکه مبادا کسی از این موانع عبور کند و نیروی نگهبان و مسلح آن ها خواب باشد، ماشین های سنگین نظامی در جاده های اطراف این دیوارها در حال گشت زنی هستند؛ این شرایط به برکت رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم است.  

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خویش فرموده اند که این شهید را ماورایی جلوه ندهید، به گونه ای که نسل های بعدی فکر نکنند چنین شرایطی دست نیافتنی است. شاید اطلاعات دینی و اعتقادی سردار شهید سلیمانی با بسیاری از افراد در جامعه ما تفاوت چندانی نداشته باشد اما تفاوت اصلی در آنجاست که همه علم این مجاهد شهید تبدیل به رفتار شده بود در حالیکه در امثال من، بخش کوچکی از این علوم تبدیل به رفتار شده است.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی به همه آنچه که بلد بود، عمل کرد و ماندگار شد اما امثال من نتوانستیم به همه آنچه که می دانیم عمل کنیم و به همین دلیل امروز گرفتار این وضعیت هستیم. بسیاری از کسانی که از نزدیک با این سردار سرافراز سپاه اسلام مأنوس بوده اند و حضور این مجاهد را درک کرده اند، می دانند که تمام وجود او ادب، معنویت و رفتار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha