فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید صدای ما توسط تولیدات فاخر به جهان رسانده شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید صدای ما توسط تولیدات فاخر به جهان رسانده شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید صدای ما توسط تولیدات فاخر به جهان رسانده شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۰
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: باید در فضای حقیقی و فضای مجازی خوب اقدام شود و امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی در دورترین نقاط مردم خواهان دسترسی به اینترنت هستند و ظرفیت های تخصصی مطلوبی در حوزه فضای مجازی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی جوامع غربی کاملاً مهندسی و محصور شده است و سردادن شعارهای حقوق بشری و آزادی شان واقعی نیست ادامه داد: اکنون باید مسئولان، شرکت های دولتی، مدیران به جوانان توانمند اعتماد کنند زیرا قدرت یک کلیپ، شعر، عکش نوشته، سرود و غیره ممکن است خیلی تاثیر گذارتر از حرف ها باشند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت های موجود در استان وجود دارد و ظرفیت های بالایی داریم و باید در این عرصه قدرتمند شویم .
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید صدای ما توسط تولیدات فاخر به جهان رسانده شود.


چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد با رقابت ۲۳ گروه استانی از ۲۹ آبان ماه به مدت ۲ روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ندرویدی باهدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی گروه‌های تخصصی تولید محتوا ، حمایت ،آموزش و توانمندسازی گروه‌ها برای رسیدن به بازار کسب‌وکار برگزار شد.
۱۳ نفر شرکت‌کننده برتر این رویداد به مرحله کشوری به‌عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران اعزام می‌شوند و نهم بهمن‌ماه در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کنند.

آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و فعالان فضای مجازی در کنگره شهدای استان واقع در میدان امام حسین شهر یاسوج برگزار و از برترین های این رویداد تقدیر شد.

ارسال نظر
captcha