فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: برای ایجاد حرکت عمومی گسترده نیازمند نقش آفرینی در محلات هستیم.

فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: برای ایجاد حرکت عمومی گسترده نیازمند نقش آفرینی در محلات هستیم.

فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: برای ایجاد حرکت عمومی گسترده نیازمند نقش آفرینی در محلات هستیم.
کد خبر: ۱۵۱۸۰
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش سپاه نیوز؛ نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی فرماندهان و مسئولین سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ و شهرداری تهران با عنوان قرارگاه همدلی و با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران و سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
سردار حسن زاده در حاشیه این نشست گفت: امروز در راس شهرداری تهران فردی انقلابی که آرمان‌ها را می‌شناسد ؛ در سایه‌ تلاش‌های مدیریت شهری جدید است که تهران هویتی جدید مانند برگزاری راه‌پیمایی ده کیلومتری غدیر و… را پیدا کرده‌است.

سردار حسن زاده افزود: ظرفیت های پایتخت بسیار تاثیرگذار است و اگر اتفاق مثبتی در تهران رخ دهد به سرعت در سراسر کشور نیز الگو می‌شود.

وی تصریح کرد : مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) معتقد است رسیدن به چشم‌انداز گام دوم انقلاب مستلزم ایجاد یک حرکت عمومی است، اتفاقاتی مانند راه‌پیمایی غدیر آغاز خوبی است برای رسیدن به این حرکت اما نباید به این مقدار قانع شویم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: برای ایجاد حرکت عمومی گسترده نیازمند نقش آفرینی در محلات هستیم. در همین رابطه هیچ دستگاهی مانند شهرداری و بسیج نمی‌تواند موثر عمل کند. زیرا شهرداری پیوستگی بسیاری با زندگی شهروندان دارد و از طرفی بسیج نیز سازمانی منسجم است و به تعبیر رهبر انقلاب، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی در جهان است و دو دستگاه می‌توانند بر محور تحولات فرهنگی، اجتماعی و تعلیم‌وتربیت با هم همکاری کنند.

شهردار تهران نیز در این نشست با اشاره به اینکه ما آرمانگرای واقع‌بین هستیم ادامه داد: آرمان‌های فراروی ما نشات گرفته از نگاهی تمدنی است و ما برای رسیدن به افق تمدنی که پیش زمینه ظهور است، نیازمند بهره‌گیری از الگوهایی مانند شهدا و ترویج منش آنها در جامعه هستیم.
وی گفت: یکی از تجلی‌های آن تشییع بی نظیر شهید سلیمانی بود که در این رویداد می‌توان حقیقت جامعه را به درستی دید. در برابر این حقیقت وظیفه ما سنگین است تا در برابر توطئه فرهنگی دشمنان منفعلانه عمل نکنیم.
زاکانی افزود: جامعه برای پیشبرد اهداف خود نیاز به مساعدت و همکاری همگانی دارد و افرادی می‌توانند کمک کنند که دارای بصیرت، صبر و اخلاص هستند.
شهردار تهران گفت: سال ۷۵ رهبر انقلاب ویژگی‌هایی را برای افراد اهل حق برشمردند. ایشان در این رابطه فرمودند اهل حق بصیرت دارند و به موقع اهل قیامند. این ویژگی‌ها امروز تماما در مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد.

ارسال نظر
captcha