تجمع میثاق با شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و مراسم آغاز رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با موضوع "فلسطین مقتدر مظلوم"

تجمع میثاق با شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و مراسم آغاز رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با موضوع "فلسطین مقتدر مظلوم"

تجمع میثاق با شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و مراسم آغاز رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با موضوع
کد خبر: ۱۵۴۹۵
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

تجمع میثاق با شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و مراسم آغاز رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با موضوع "فلسطین مقتدر مظلوم" برگزار شد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنائی راد مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در تجمع میثاق با شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و مراسم آغاز رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با موضوع "فلسطین مقتدر مظلوم" گفت: رویدادی که امروز افتتاح می‌شود می‌تواند الهام بخش باشد برای جهان بسیج گرچه به اسم بسیجیان خودمان است و یکی از ابعاد بزرگ نبرد اخیر هم موفقیت در این عرصه است چرا که امپراتوری رسانه‌ای وصل به صهیونیست جهانی همواره دست برتر رادرجنگ رسانه‌ای داشته است و توانسته تولید محتوا و خوراک در در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی داشته باشد اما الحمدالله در جنگ اخیر ناکامی‌ها آنها در این عرصه هست.
وی ضمن عرض تسلیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه مظلوم و تبریک بزرگترین پیروزی مقاومت در جنگ اخیر که از ۱۵ مهر ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد گفت: شهرک نشینان صهیونیست نیروهای شبه نظامی هستند چیزی به عنوان شهروند غیرنظامی در رژیم صهیونیستی نداریم کسانی که ساکن می‌شوند آگاهانه می‌دانند در منطقه‌ای آمده‌اند که  بایستی در کنار سایرصهیونیست‌ها برای حفظ و امنیت آنجا بجنگد  لذا به مفهومی که ما در سایر کشورها می‌گوییم غیرنظامی در اراضی تحت اشغال صهیونیست‌ها غیرنظامی وجود ندارد و دیوارهایی که دور غزه کشیده‌اند ظاهر سه، چهار متر است در بعضی مناطق زیر زمین ۵،۶ متر است تا جایی که نتوانند حتی تونل حفر کنند و این دیوارها مجهز به سنسورهای حرارتی، لمسی و لرزشی است دوربین‌هایی که بالای آن تعبیه شده است چندین عکس در هر دقیقه از غزه می گیرندو کنترل می‌شود ولی مقاومت به این جمع‌بندی رسید که باید دست به یک اقدام شجاعانه بزند.

سردار سنایی‌راد ادامه داد: صهیونیست ها نماز نمازگزاران را به عمد به هم می‌زنند برای تحقیر فلسطینی‌ها و نمازگزاران نه تنها خودشان با پوتین وارد مسجد حتی مسجد الاقصی می‌شوند سگ هم با خودشان می‌برند  و لذا چاره‌ای جز واکنش هوشمندانه و قهرمانانه نبود و مقاومت چنین تصمیم سختی را گرفت و تمام تجارب سال‌ها مبارزه را جمع کردند و کار حفاظتی را اطلاعاتی و طراحی عملیاتی هوشمندانه و دقیق بزرگترین غافلگیری را به صهیونیست‌ها تحمیل کردند این غافلگیری هم به خاطر تمهیدات حفاظتی بود و هم انتخاب زمانی مناسب روز شنبه بعد از ۴ روز جشن و تعطیلی بود.

وی افزود: آینده جنگ معلوم است آینده جنگ چیزی است از جنس شروع جنگ است صهیونیست‌ها که حمله کردند قطعاً پیامد جنگ را دیده‌اند قبلاً هم از این جنایت‌ها رقم زدند بدون اینکه هزینه داده باشد و این هزینه را ملت مظلوم فلسطین تحمیل می‌کرد اما الان هزینه سنگینی دادند لذا جنایت برای پوشاندن شکست و فائق آمدن بر ترس است این روند را آمریکایی‌ها دارند مدیریت می‌کنند چون صهیونیست‌ها با رفتار هیستریک فقط هزینه‌ها را برای خودشان سنگین‌تر می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز مقاومت به برکت مجاهدت‌های این شهید عزیز، دستی پر دارد و جانشین او خط او را با همان قوت ادامه می‌دهد و مقاومت در سطحی از توان راهبردی قرار گرفته که می‌تواند موازنه را تغییر بدهد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مقاومت فلسطین زمانی معمولا در موضع دفاع بوده و امروز در موضع تهاجم است و صهیونیست‌ها زمانی جنگ را در بیرون از خانه تحمیل می‌کردند و حالا مجبور شدند حقارت را در خانه بپذیرند و دو نفر از مقامات رسمی آنها حقارت شکست را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها آمادگی جنگ طولانی را ندارند، تصریح کرد: خودشان اعلام کردند در چند روز اخیر ۴۰۰۰ تن بمب روی سر مظلومان ساکن غزه ریختند. پیامد سنگین این جایت به گونه‌ای بود که برخی حامیان غربی مجبور شدند با نگاه به این صحنه‌های جنایت حمایت را تغییر بدهند.

سردار سنایی راد با اشاره به مهاجرت معکوس یهودی‌ها از فلسطین اشغالی اظهار کرد: این حاصل سال‌ها ظلم خودشان است که به خودشان برگشت کرده است، زیرا صهیونیست‌ها چندین دهه با تحمیل وحشت تلاش کردند ساکنان فلسطین را فراری بدهند.

وی بیان کرد: امروز حامیان رژیم اشغالگر قدس با بی آبرویی تمام صف کشیدند و در شورای امنیت اجازه صدور قطعنامه برای آتش بس را نمی‌دهند به این دلیل که خود را ناچار به این وضعیت برای تغییر شرایط و مدیریت می‌بینند که بعید است چنین شرایطی فراهم شود.

معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه مقامت، حماس را به این مرحله رساند که سیلی تاریخی به اسرائیل وارد کند، افزود: کسانی که دنبال مذاکره بودند امروز کنار کسانی هستند که دنبال مبارزه و جهاد هستند و رژیم صهیونیستی مجبور است اقدام محدود را بپذیرد و اگر بخواهد ریسک و نامحدود عمل کند، اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینگه بگوییم خودشان برای فروپاشی رژیم صهیونیستی شتاب کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا شریک جرم است و کشتار فلسطینی‌ها با سلاح‌های آمریکایی است و با این وجود اربابان آمریکایی به اسرائیل نسبت به طولانی شدن جنگ هشدار می‌دهند.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه اظهار کرد: رویداد بین‌المللی تولیدات دیجیتال بسیج در فضای مجازی کشور با عنوان "فلسطین مظلوم مقتدر" از محل گلزار بین‌المللی شهدای کرمان آغاز می‌شود.

وی افزود: با برگزاری این رویداد، در موعد مقرر افراد برگزیده اعلام خواهند شد و برای نشر آثار در رسانه‌های ملی و بین‌المللی شروع به کار می‌کنند.

ارسال نظر
captcha