جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: با شهادت زائران سردار سلیمانی چراغ مکتب "شهید سلیمانی" خاموش نمی شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: با شهادت زائران سردار سلیمانی چراغ مکتب "شهید سلیمانی" خاموش نمی شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: با شهادت زائران سردار سلیمانی چراغ مکتب
کد خبر: ۱۵۸۷۶
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی که در مصلی شهرستان کلاله برگزار شد گفت: دشمنان باید بدانند که همان‌طور که زمان امام حسین (ع) و در آن خفقان مردم دست از زیارت امام برنداشتند و پس از ۱۴۰۰ سال بعد از اتفاق عاشورا نیز برای زیارت امام سوم شیعیان پیروان ادیان مختلف سر از پا نمی‌شناسند و اربعین باعظمت رقم می‌خورد؛ حال با حملات تروریستی و به شهادت رساندن پیروان مکتب سلیمانی که ریشه در مکتب عاشورا دارد؛ نمی‌توانند چراغ این مکتب را خاموش کنند.

 وی با تأکید بر اینکه دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید؛ افزود: دشمنان باید بدانند چنین حرکات و اقدامات مزبوحانه‌ای باعث کینه هر چه بیشتر دوستداران و عاشقان مکتب سلیمانی نسبت به آمریکا و صهیونیست کودکش خواهد شد و این کینه، کینه‌ای مقدس است.

 حسینی در ادامه گفت: در حال حاضر شاهد تقابل جبهه حق که حزب‌الله است و جبهه باطل که حزب شیطان است هستیم و باید متذکر شویم که هیچگاه این دو حزب کنار هم قرار نمی‌گیرند و بین آنها حزبی قرار ندارد.

 وی ضمن اشاره به برخی از ویژگی‌های شهید سلیمانی، اخلاص وی را برجسته‌ترین ویژگی سردار عنوان کرد و تصریح کرد: اخلاص سردار سلیمانی، وی را در اوج و قله افتخار قرار داد تا به این واسطه الگوی بسیاری از انسان‌ها شود.

سردار حسینی با تشریح وجود مشکلات و چالش‌ها در طول چهار دهه گذشته ، انقلاب اسلامی را در اوج اقتدار دانست و تأکید کرد: ما با حضور پرشور در انتخابات اراده خود را بر دشمنان تحمیل می‌کنیم

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در پایان با بیان اینکه انتخابات مظهر جمهوریت و اقتدار  است؛ خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات تیرخلاص بر پیکر دشمنان و فتنه‌گران است.

 انتهای خبر/

ارسال نظر
captcha