بیمارستان های صحرایی نیروی دریایی سپاه در راستای مردم یاری در مناطق محروم استان هرمزگان افتتاح شد .

بیمارستان های صحرایی نیروی دریایی سپاه در راستای مردم یاری در مناطق محروم استان هرمزگان افتتاح شد .

بیمارستان های صحرایی نیروی دریایی سپاه در راستای مردم یاری در مناطق محروم استان هرمزگان افتتاح شد .
کد خبر: ۱۵۸۹۳
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش سپاه نیوز؛ در ادامه اقدامات مردم یاری نیروی دریایی سپاه بیمارستان های صحرایی سردار شهید محمد ناظری در شهرستان لنگه روستای دیوان و بیمارستان صحرایی شهدای مسلمین در شهر سیریک استان هرمزگان با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه افتتاح شد .

 دریادار تنگسیری در مراسم افتتاحیه این دو بیمارستان اظهار داشت : مردم ولی نعمت ما هستند و خصوصا برای نیروهای مسلح چرا که ما فرزندان همین مردم هستیم .  ما می دانیم خدمت به مردم است که زمینه عاقبت به خیری و رضایت الهی را فراهم خواهد کرد.

سردار تنگسیری خدمت به مردم را توفیق دانست و اظهار داشت : خدمت بدون ذره ای منت است و از خداوند طلب می کنیم توفیق دهد تا خالصانه خدمت کنیم.
وی خطاب به کادر درمان بیمارستان صحرایی خاطر نشان کرد : قطعا کارهایی که انجام می دهید و سختی هایی که تحمل می کنید خداوند می بیند و اجر آن محفوظ است . تمام تلاش خود را داشته باشید تا مردمی که مراجعه می کنند اگر دردی دارند التیام یابند.

سردار تنگسیری با تقدیر از همه مسئولین شهرستان های لنگه و سیریک گفت : مردم حقیقتا پای انقلاب و ولایت هستند و ما باید مقابل آنها دست به سینه خدمت کنیم که برای ما افتخار است .
دریادار تنگسیری در پایان افزود : تمامی خدمات درمانی که در این مناطق در قالب بیمارستان های صحرایی صورت می‌گیرد رایگان است و  تمام تلاش را می‌کنیم که آبرسانی این مناطق نیز هرچه سریعتر انجام شود.

دریادار دوم جعفری معاون بهداشت و سلامت نیروی دریایی سپاه  در ادامه اظهار داشت : در این مدت ۱۲۳ نفر از کادر درمان خدمت رسانی می کنند که از از این تعداد  ۲۸  نفر پزشک متخصص و فوق تخصص  می باشند .
دریادار جعفری گفت: در این دو بیمارستان جمعا ۴۸ تخت بیمارستانی و بخش های اتاق عمل و بستری ، آزمایشگاه ، رادیولوژی و سونوگرافی ، درمانگاه ،دندان پزشکی، داروخانه  و سایر امکانات و تجهیزات یک بیمارستان مجهز و کامل برای  ارائه خدمت مهیا شده است.

معاون بهداشت و سلامت نیروی دریایی سپاه  در پایان اظهار داشت: در این دو بیمارستان پزشکان متخصص و جهادی در تخصص های قلب و عروق ، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی ، اطفال ، ارولوژی ، زنان، ارتوپدی،داخلی، دندانپزشکی ، به مدت ۸ روز   به ارائه خدمت می پردازند.

ارسال نظر
captcha