پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به سردار حسنی آهنگر

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به سردار حسنی آهنگر

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به سردار حسنی آهنگر
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی کسب رتبه دوم دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بین دانشگاههای برتر کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۰۰۰۴
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب رتبه دوم دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بین دانشگاههای برتر کشور و رتبه اول در دانشگاه های وابسته را تبریک گفت.



متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر حسنی آهنگر(دامت توفیقاته)

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام)

با سلام و تحیات؛

کسب رتبه اول دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی و رتبه دوم در میان دانشگاهای کشور براساس رتبه بندی مو سسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، نشان از جایگاه علمی ممتاز و نتیجه مجاهدت های مضاعف و روز افزون جناب عالی و همکاران محترمتان دارد. دانشگاه امام حسین (ع) مجددا نشان داد مسیر حرکتش رو به رشد و در جهت تعالی سازمان و تحقق اهداف عالی نظام بوده و از جمله مراکزی است که می تواند زمینه ساز تحقق حکومت جهان شمول حضرت ولی عصر(عج) باشد.

اینجانب ضمن قدردانی و تقدیر از جنابعالی و سایر همکارانتان، از جمله اعضای هیئت علمی، مسؤلان، دانشجویان و کارکنان آن دانشگاه، نیل به این جایگاه و کسب این مقام ممتاز را تبریک عرض نموده و با تاکید بر پیروی از منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) به عنوان صراط حق و مسیر نورانی عزت آفرینی و تکامل، توفیقات روزافزون شما و همکارانتان را از ایزد منان مسئلت دارم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ارسال نظر
captcha