سردار شریف با مادر شهید غیرت "حمیدرضا الداغی" در سبزوار دیدار کرد

سردار شریف با مادر شهید غیرت "حمیدرضا الداغی" در سبزوار دیدار کرد

سردار شریف با مادر شهید غیرت
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز مادر با حضور در منزل شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار با مادر شهید غیرت دیدار کرد و روز مادر را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۲۰۰۰۹
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به مناسبت گرامیداشت روز مادر با حضور در منزل شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار با مادر شهید غیرت دیدار کرد و روز مادر را به وی تبریک گفت.

وی در این دیدار که همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت،‌ اظهار داشت: گرچه فقدان فرزند شهیدتان برای شما سخت است، اما صبر در برابر این فراق پاداش معنوی و اخروی عظیمی به همراه خواهد داشت.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی به خود می‌بالیم که خادم ملت و خدمتگزار بزرگوارانی چون شما مادران صبور شهید هستیم و این را برای خودمان یک توفیق الهی قلمداد می‌کنیم.

سردار شریف با اشاره به اینکه شهادت توفیق و سعادتی است که از جانب پروردگار به انسان می‌رسد، خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی و خوب شما مادران شهید، باعث شد شهید عزیز ما در یک حرکت انسانی و ارزشمند، کاری کند که برای همیشه تاریخ به یادگار بماند.

مادر شهید الداغی نیز در این دیدار گفت: منزل این شهید، خانه همه ملت است، چرا که "حمیدرضا" تنها به ما تعلق ندارد، بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha