فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری:  جمعیت جوان و پویا از مولفه های قدرت در هر کشور است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری:  جمعیت جوان و پویا از مولفه های قدرت در هر کشور است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری:  جمعیت جوان و پویا از مولفه های قدرت در هر کشور است
سردار اکبری با اشاره به اهمیت جمعیت جوان، بانشاط وپویا، گفت: فرهنگ سازی در راستای اقناع عمومی به فرزندآوری بسیار ضروری است.
کد خبر: ۲۰۰۳۸
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

به گزارش سپاه نیوز؛ چهارمین جلسه قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع جوانی جمعیت و پایداری خانواده در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان با حضور سردارسرتیپ دوم پاسدارعلی محمد اکبری  تشکیل شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه ضمن تسلیت رحلت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)  از حضور همه مسولین ادارات،  نهادها و کمیته های مختلف کارگروه جوانی جمعیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: جمعیت جوان، با نشاط و پویا یکی از مولفه های قدرت  در هر کشور است.
سردار اکبری افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس جوانان ما جنگ را مدیریت کردند و شهدای زیادی از این قشر تقدیم نظام شد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد، در این برهه از زمان هم برای پیشبرد اهداف مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی؛ به جمعیت پرنشاط و جوان بیش از پیش نیازمند هستیم و بدیهی است که با پیری جمعیت و کاهش جمعیت، دشمن بر  ما مسلط خواهد شد.
 وی با عنوان این موضوع که سالخوردگی جمعیت و مقابله با آن از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و از آن به عنوان آینده هولناک یاد کردند، اظهار داشت: بایستی همه ادارات، سازمانها و نهادهای انقلابی در راستای اهداف جوانی جمعیت به صورت جهادی وارد میدان شوند.
سردار اکبری از کمیته های مختلف کارگروه جمعیت و پایداری خانواده بسیج جامعه پزشکی تقدیر و تشکر کرد و خواستار فعالیت جهادی در این زمینه شد.
وی، مسئولیت سپاه استان چهارمحال و بختیاری در قرارگاه شهید سلیمانی را مطالبه گری و بسیج کنندگی دانست و  وظیفه کمیته تبیین و تبلیغ  برای فرهنگ سازی در راستای اقناع عمومی به فرزندآوری را بسیار ضروری عنوان کرد.
کاظم کبیری مسول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه این جلسه گفت: قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  هر ۴۵ روز در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در راستای کارگروه جوانی جمعیت و پایداری خانواده تشکیل می شود.
وی ا فزود: در این جلسات که با حضور مسئولین کمیته های ذی ربط و مسولین ادارات، سازمانها و نهادهای مرتبط با قانون جوانی جمعیت تشکیل و گزارش اقدامات در این راستا ارائه شده و مشکلات و معضلات بررسی و  آسیب شناسی می شود.
کبیری خاطرنشان کرد: در این جلسات میزان اجرای قانون جوانی جمعیت توسط ادارات بررسی و راهکارهای اجرای هرچه بهتر قانون ارائه می شود.

ارسال نظر
captcha