استبکار جهانی به رهبری آمریکا حیثیتی در منطقه ندارد

فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه:

استبکار جهانی به رهبری آمریکا حیثیتی در منطقه ندارد

استبکار جهانی به رهبری آمریکا حیثیتی در منطقه ندارد
فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی را افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:استبکار جهانی به رهبری امریکا حیثیتی در منطقه ندارد.
کد خبر: ۲۰۰۹۴
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

به گزارش سپاه نیوز؛ دریادار دوم پاسدار مهدی هاشمی، شب گذشته در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف و اعضای بسیج دریایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در حسینیه امیرالمؤمنین (ع) نهرابوعظم اروندکنار اظهار کرد: در چند روز گذشته مقام‌های آمریکا ده‌ها بار به ایران پیام دادند که نمی‌خوایم با ایران بجنگیم که این مهم بیانگر قدرت دفاعی نیروهای مسلح است.

 

وی افزود:امروز مدافعان ایران اسلامی با پشتوانه مردمی اجازه تجاوز به دشمنان را نمی‌دهند و از این رو دشمن جرات جنگ سخت را ندارد.

 

سردار پاسدار هاشمی ضمن گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) با پشتوانه مردم ایران نظام پهلوی را به زیر کشید و جمهوری اسلامی را با رای مردم پایه‌گذاری کرد.

 

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با جنگ سخت در هشت سال دفاع مقدس، جنگ فرهنگی، جنگ ترکیبی و فتنه علیه کشور توطئه چینی ‌کرد ولی هیچگاه به هدف خود نرسید.

 

فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن برخی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بهداشتی درمانی، آموزش و پرورش، گازرسانی، آب و برق افزود: امروز در همه عرصه‌ها متکی به دانش و تخصص داخلی هستیم و دیگر خبری از مستشاران خارجی نیست.

 

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای افزود: دشمن درصدد است به هر بهانه مردم را از نظام و انقلاب و پای صندوق‌های رای دور کند که بدون شک حضور حداکثری مردم آنها را سرخورده و مایوس خواهد کرد.

 

سردار پاسدار هاشمی با اشاره به نقش عشایر منطقه در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس افزود:مردم در عملیات‌های مختلف بخصوص شکست حصر آبادان و والفجر هشت نقش تاثیرگذاری داشتند.

 

فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:حضور گسترده بسیجیان در رژه مشترک شناورهای دریایی مردمی حشدالشعبی عراق و بسیج دریایی آبادان و خرمشهر در یادمان و الفجر هشت باعث حیرت همه شده است.

پایان پیام

ارسال نظر
captcha