نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به همراه جمعی از معاونین مجموعه نمایندگی، از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه بازدید کرد.
کد خبر: ۲۰۱۴۵
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه و جمعی از معاونین مجموعه نمایندگی از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه و غرفه‌های رده‌ها و سپاه های استانی بازدید کرد.
 نماینده ولی فقیه در سپاه در این بازدید توصیه‌هایی پیرامون بهره مندی هر چه بیشتر از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه ورزش، استفاده از فرصت ورزش قهرمانی و حضور در میادین جهانی به منظور توسعه فرهنگ و گفتمان پهلوانی، ارتباط سلامت جسم و روح با تقویت باور و روحیه مقاومت و ارتقای توان رزم به دست‌اندرکاران حوزه ورزش سپاه ارائه کرد.

سرتیپ دوم پاسدار سید فخرالدین میر افضل رئیس تربیت بدنی سپاه نیز در این بازدید به بیان گزارشی پیرامون اقدامات فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه ورزش سپاه پرداخت.

سردار میر افضل تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در موضوع ورزش به ویژه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی ،ارتقای شور و نشاط بین کارکنان ،نخبه پروری ورزشی و کسب سکوهای بین المللی و ترویج فرهنگ پهلوانی را از جمله اهداف مهم در حوزه ورزش سپاه عنوان کرد.


گفتنی است نمایشگاه فعالیت و دستاوردهای ورزش و آمادگی جسمانی پنج ساله رده های سپاه با شعار؛ ورزش، سلامت، اقتدار با توجه به ابعاد مختلف ورزش همگانی، ورزش سازمانی، ورزش قهرمانی و حرفه ای، طرح و‌ توسعه، آموزش و توانمندسازی در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

ارسال نظر
captcha