فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تجهیز گروه‌های جهادی به امکانات جدید برای ارائه خدمات بهتر خبر داد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تجهیز گروه‌های جهادی به امکانات جدید برای ارائه خدمات بهتر خبر داد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی عمومی و ۵۶۰ گروه جهادی تخصصی زیر پوشش به تجهیزات کامل مورد نیاز مجهز شدند تا وظایف را بهتر و در اسرع وقت در استان انجام دهند.
کد خبر: ۲۰۱۹۸
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی عمومی و ۵۶۰ گروه جهادی تخصصی زیر پوشش به تجهیزات کامل مورد نیاز مجهز شدند تا وظایف را بهتر و در اسرع وقت در استان انجام دهند. به طور مثال گروه‌های عمرانی دارای تجهیزات عمرانی مخصوص خود و همچنین گروه‌های آموزشی جهادی در ۱۲ شهرستان استان نیز برخوردار از تجهیزات آموزشی شدند.

وی با قدردانی از اعضای گروه‌های جهادی عمومی و تخصصی که سالانه بی‌منت و مخلصانه در خدمت مردم و کشور هستند ادامه داد: گروه‌های جهادی برای اینکه ماموریت‌های محوله را انجام دهند به تجهیزات نیاز داشتند که موضوع پیگیری و اقدام شد.

سردار زارع کمالی بیان کرد: گروه‌های جهادی در ۲ بخش عمومی و تخصصی با حضور جهادگران علاقه‌مند از اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی، سالانه بر حسب ضرورت در زمینه‌های قرآنی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، امنیت غذایی و بهداشتی در استان به ارائه خدمات می‌پردازند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: سپاه الغدیر در راستای حمایت از گروه‌های جهادی، پهنه‌های جهادی را در سطح استان ایجاد کرده و این پهنه‌ها نسبت به تخصص گروه‌های جهادی تجهیز شدند و تقویت آنها با همکاری دولت و همراهی مردم و خیران در دستور کار است.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی و بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت دارد.

ارسال نظر
captcha