دکتر فرحی دریافت نشان فتح فرمانده کل سپاه را تبریک گفت

دکتر فرحی دریافت نشان فتح فرمانده کل سپاه را تبریک گفت

دکتر فرحی دریافت نشان فتح فرمانده کل سپاه را تبریک گفت
باصدور پیامی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری را به ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۲۰۲۰۳
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

به گزارش سپاه نیوز؛ دکتر سیدمهدی فرحی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری را به ایشان تبریک گفت.
متن پیام قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُّبِينًا

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اهداء نشان درجه یک فتح با حکم مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر سینه سترگ جنابعالی به عنوان فرمانده دلاور سپاه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی مایه مباهات و افتخار است.

بی شک این نشان غرورآفرین محصول سالها فعالیت شبانه‌روزی و ازخودگذشتگی کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم، مقتدر و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف می‌باشد.

امیدوارم در سایه تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، شاهد تقویت و ارتقاء بیش از پیش اقتدار و توانمندی های رزمی و دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم.

از درگاه پروردگار متعال و حضرت ولیعصر (عج) برای جنابعالی و آحاد همرزمان مجاهدتان آرزوی موفقیت روزافزون در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حفظ و برقراری امنیت میهن اسلامی را خواستارم.

سیدمهدی فرحی
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت

ارسال نظر
captcha