نقش تاثیرگذار و برجسته سپاه در امنیت پایدار و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم

امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره فلسطین تاکید کرد؛

نقش تاثیرگذار و برجسته سپاه در امنیت پایدار و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم

نقش تاثیرگذار و برجسته سپاه در امنیت پایدار و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم
وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره فلسطین با اشاره به نقش بسیار تاثیر گذار و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم تاکید کرد : نمی توان از فداکاری سرداران و فرماندهان سپاه بویژه سرلشکر قاسم سلیمانی در این میدان تجلیل نکرد.
کد خبر: ۲۰۲۴۳
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

به گزارش سپاه نیوز ؛ «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهور اسلامی ایران در نشست شورای امنیت در باره فلسطین اظهار کرد: اکنون دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته است. بنابراین، باید رژیم اسرائیل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجوئی نظامی افزونتر علیه منافع ایران دست بردارد. مسلماً، در صورت هرگونه استفاده رژیم اسرائیل از زور و تعرض به منافع ایران، جمهوری اسلامی ایران نیز در استیفای حق ذاتی خود در دادن پاسخ آنی، قاطع و قوی به آن و پشیمان ساختن قطعی و کامل این رژیم لحظه‌ای تردید نخواهد کرد. این تصمیمی تغییر ناپذیر است

 

وی افزود : می خواهم از نیویورک و با صدای بلند روشن سازم که ایران همواره بخش مثبت تحولات منطقه، در تثبیت صلح و امنیت پایدار و از جمله مبارزه با تروریسم بوده است. ما در تحقق حداکثری امنیت ملی و منافع کشور و امنیت جمعی منطقه حساس غرب آسیا با هیچ طرفی تعارف نخواهیم داشت. شورای امنیت باید رژیم سرکش و یاغی اسراییل را مهار و ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فورا پایان دهد.

 

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه زمانی که در مورد امنیت پایدار و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم صحبت می کنیم، نمی توان به نقش بسیار تاثیر گذار و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فداکاری سرداران و فرماندهان آن  نکرد و آن را مورد تجلیل قرار نداد، تصریح کرد : بی تردید فداکاری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در بازگرداندن آرامش به منطقه و در کمک به دولت و مردم عراق و سوریه زبانزد همگان است و در این چارچوب مستشاران نظامی ضد تروریسم ایران با قدرت به تلاش خود برای نیل به امنیت پایدار منطقه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر
captcha