احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی خبر داد:

احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد

احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
سردار رجبی گفت: میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد احداث می‌شود تا گام بلندی در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری برداشته شود.
کد خبر: ۲۰۲۵۱
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد، گفت: این میعادگاه مجموعه‌ای کامل دربردارنده یادمان و زائرسرا از جمله امکانات موردنیاز زائران مثل سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، غذاخوری، استراحتگاه و ... احداث است.

 

وی با بیان اینکه این مجموعه به استعداد 600 نفر ساخته می‌شود، اضافه کرد: مراحل ساخت و ساز با سرعت و جدیت دنبال می‌شود به طوری که سال گذشته کلنگ زنی صورت گرفت و امسال نیز از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 

وی ادامه داد: این مجموعه به صورت کامل و متمرکز برای اسکان زائران مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در سه راهی شهدای دارلک مهاباد به عبارتی در مجاورت محل دفتر شهید کاوه در حال ساخت است.

 

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های راهیان نور ادامه داد: در این راستا و به واسطه حمایت‌هایی که صورت گرفته است در شاخص آمار و عملکرد میزبانی و اعزام کاروان‌های اردوهای راهیان نور در صدر استان‌ها قرار داریم

 

ارسال نظر
captcha