آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد:

آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)

آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)
آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه‌السلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در سالن همایش‌های این پژوهشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۲۵۳
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی‌صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه این پژوهشگاه باید از نظر علمی و روشی رشد داشته باشد، اظهار کرد: باید قداست این پژوهشگاه حفظ شود و به صورت کمی و کیفی توسعه پیدا کند.


وی ضمن تقدیر تشکر از حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش رئیس سابق پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) افزود: مسئولان سابق فعالیت‌های خوبی در این پژوهشگاه انجام دادند، اما در حال حاضر مطالبه ما تحول و درخواست دیگر من هم افزایی با مراکز علمی سپاه است و این هم افزایی جلوی خیلی از موازی کاری‌ها را می‌گیرد و مقدمات بسیاری از موفقیت‌های آیندۀ این پژوهشگاه است.


حجت الاسلام المسلمین حمید نگارش، رئیس سابق پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) با برشمردن شاخص‌ترین دستاورد‌های این پژوهشگاه ادامه داد: کادرسازی و جذب نیرو‌های جوان از اقدامات مطلوب در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) است.


وی با اشاره به اینکه نخبگان دانشگاهی و حوزوی در سطوح عالی در این پژوهشگاه فعال هستند، افزود: ارتقای رتبه علمی پژوهشگران نیز اقدام شایسته‌ای بود که برای نخستین مرتبه سال گذشته رقم خورد.


رئیس سابق پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) با اشاره به اینکه بازدید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از آثار پژوهشگاه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رزق معنوی این مجموعه بود، خاطرنشان کرد: تاسیس نمایشگاه دائمی محصولات پژوهشگاه نیز برای نخستین بار رقم خورد که درخواست داریم این ظرفیت ادامه پیدا کند.


حجت الاسلام المسلمین نگارش قطب شدن پژوهشگاه را یک اقدام ویژه در دوره مدیریتی اخیر دانست و با اشاره به اینکه در تقویت مسئله شناسی در عرصه مسائل مورد نیاز نظام اقدامات بزرگی رقم خورده است، تاکید کرد: این پژوهشگاه در عرصه تقویت ارتقای گفتمان انقلاب اسلامی در سطح سپاه و نیرو‌های مسلح نیز فعالیت دارد.


حجت الاسلام المسلمین مهدی عزیزان رئیس فعلی این پژوهشگاه نیز در این مراسم اظهار کرد: امانت امروز حاصل تلاش و زحمات حدود ۴۰ سال گذشته است و امیدواریم گام‌هایی بر گام‌های گذشته افزوده شود؛ برنامه‌هایی برای آینده پژوهشگاه در نظر داریم که به طور خلاصه می‌توان گفت این برنامه‌ها در دو حوزه مسئله محوری و کیفیت محوری هستند.


رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه‌السلام با بیان اینکه تلاش داریم تولید آثار کیفی با تمرکز بیش‌تری انجام شود، اعلام کرد: این آثار ملاک ارزشیابی و ارتقای سطح علمی پژوهشگران خواهد بود.


وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت بشارت آینده روشنی را به ما می‌دهد.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عزیزان به عنوان رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه‌السلام منصوب شد. همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش به سمت مشاور نمایندگی، ولی فقیه در امور علمی و پژوهشی منصوب شد.

برچسب ها: حاجی صادقی سپاه
ارسال نظر
captcha