مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه افتتاح شد

مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه افتتاح شد

مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه افتتاح شد
آیین افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در استان خوزستان در قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۲۵۴
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در این آیین با شکوه، با نثار درود به ارواح پاک شهدای مناطق عملیاتی، امنیت پایدار، شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای استان ولایتمدار خوزستان به نامه ۵۰ امام علی علیه السلام خطاب به فرماندهان سپاهشان پرداخت و اظهار کرد: طبق این نامه تاریخی و سراسر نور امیرالمومنین، رزمندگان و فرماندهان متقابلاً یکسری حقوق بر گردن همدیگر دارند که همواره باید در جهت ادای این حقوق کوشا باشند.


مسؤل نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با بیان اهمیت این نامه در تنظیم روابط سازمان سپاه پاسداران ادامه داد: در همه امور مشورت را سرلوحه کار‌ها قرار دهید.
وی افزود: طبق این نامه شریف، تواضع و استفاده از نظرات رزمندگان، توجیه نیرو‌ها تا پایین‌ترین سطح سازمانی در سپاه از اوامر و دستورات امام علی علیه السلام است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در ادامه با بیان توصیه‌هایی خطاب به فرماندهان ابراز کرد: به جز حکم خدا که قابل مشورت نیست، فرمانده باید در تمام امور با زیردستان خود شور و مشورت کند؛ این اصل استوار در تاریخ صدر اسلام وجود داشت و طبق آیات قرآن کریم، با اینکه مشورت فرجامش در جنگ احد به شکست انجامید، خداوند در آیات بعدی سوره آل عمران، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را به مشورت امر می‌کند.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا علیه السلام بیان داشت: گاهی خداوند خیر آدمی را در زبان فرد دیگری قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در بخش اصلی سخنانش، ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران بیان کرد: قدر پاسداری را بدانیم و همیشه از لباس سبز سپاه باید پاسداری کرد، این لباس مقدس به برکت خون مطهر شهدا بدست ما رسیده و یادآور سخنان پر حلاوت امام راحل حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص سپاه است.

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی روحی و معنوی پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه، گفت: پاسداران نیروی زمینی سپاه با حفظ مرز‌های عقیدتی و خاکی آماده جانفشانی در راه میهن و نظام اسلامی هستند.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولان برگزار کننده نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان و روحانیون نمایندگی، ولی فقیه در یگان‌های نیروی زمینی سپاه (دوره سردار شهید دریساوی) که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

بعد از این نشست صمیمانه و در آستانه هفته عقیدتی در سپاه، مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه‌ای مدظله العالی قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه با حضور حجت الاسلام رضایی، سردار خادم سیدالشهدا و حجت‌الاسلام طباطبایی افتتاح شد.

برچسب ها: سپاه نیروی زمینی
ارسال نظر
captcha