مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد

در سپاه استان خراسان شمالی؛

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد
حجت الاسلام والمسلمین نوروزی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام استان خراسان شمالی گفت: امروز شاهد گسترش فرهنگ مبارزه با استکبار و ظلم در سراسر جهان هستیم.
کد خبر: ۲۰۲۸۳
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی نوروزی مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام استان خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در محل سالن همایش شهدای گمنام در بجنورد برگزار شد گفت: تلاش‌های مربیان و اساتید حوزه عقیدتی سیاسی در بصیرت افزایی بدنه سپاه و بسیج غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی ضمن تبریک این روز به همه فعالین حوزه آموزش خاطر نشان کرد: استاد شهید مرتضی مطهری از معماران فکری و اندیشمندان بزرگ اسلامی است که دشمنان به دلیل منطق ناب اسلامی که در اندیشه مطهرشان جریان داشت ایشان را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی خاطر نشان کرد: جوانان باید از خود بپرسند اشاعه اندیشه اسلام در جهان چه خطری برای مستکبران داشت که دشمن تمام تلاش خود را برای ترور اندیشمندان ما به کار بسته است.

وی افزود: با اقتداری که ایران اسلامی آفریده است امروز شاهد گسترش فرهنگ مبارزه با استکبار و ظلم در سراسر جهان هستیم و حوادثی که بدست دانشجویان آزادی خواه در آمریکا رقم خورده نمونه‌ای از این اثرات است.

در پایان این مراسم از اساتید و مربیان برجسته و فعالین حوزه عقیدتی وسیاسی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
captcha